Eskymáci na kajacích

oooooooooo hodnoceno 0x (Seznam vlastníků)

Eskymáci na kajacích - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–2
Doporučený věk: od 5 let
Herní doba: 10 min (reálná data)
Herní svět: Zvířátka
Herní kategorie: karetní hra, závodní, dětská hra
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Zátka Games
(Print & Play)
Autoři: Jiří Andrs
Věra Andrsová
Rok vydání: 2022
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Z dálky vypadal eskymácký kajak na vlnách rozlehlého grónského fjordu jako dřívko, které se houpe nahoru a dolů. Ošlehaný mladík s havraními vlasy třímal pádlo pevně v rukách a pravidelnými záběry se vytrvale posouval vpřed. Chtěl stihnout dojet dřív, než jeho konkurent z vesnice na protějším břehu. Zničehonic před ním rozčísla vlny vysoká černá ploutev a zamířila přímo k němu. Kosatka vystrčila hlavu, upřela na Eskymáka svá bystrá očka a pravila vážným hlasem: „Dej mi 2 ryby, nebo tudy neprojedeš.“ Taková komplikace!

Eskymáci na kajacích představují rychlou stolní hru pro dva hráče, délka jedné partie obvykle zabere cca 10 minut. Hráči vedou svoje kajaky přes mnohá nebezpečí, jež na ně na moři číhají. Cílem hry je přeplout na protější břeh, kde leží vesnice druhého kmene, předat tamnímu náčelníkovi darem dvě ryby a vrátit se zpět domů s dalšími dvěma rybami – a to dřív než protihráč.

Příprava a průběh hry:

Karty se zamíchají a rozloží do pásu o velikosti 3 x 8 karet (rubovou stranou vzhůru). Tento pás znázorňuje moře a jeho kratší strany dva protilehlé břehy. Začínající hráč vypluje s kajakem na moře a jakmile vstoupí na kartu, otočí ji a zahraje její efekt. Tím končí jeho tah. Protihráč vypluje na moře stejným způsobem. V dalších tazích se hráči vždy přesunou na jednu ze sousedních karet, obrátí předchozí kartu zpět na rubovou stranu a novou kartu otočí a zahrají její efekt. Kajaky hráčů se pohybují proti sobě a míjí se, proto je dobré pamatovat si, co bylo na kartách, které se otáčely. Hráči také mohou místo pohybu provést eskymácký obrat a zjistit, co se skrývá pod hladinou sousedních karet.

Jakmile se hráč dostane na jednu ze tří protilehlých pobřežních karet, může se v dalším tahu vylodit na břeh. Pokud má 2 ryby, odevzdá je náčelníkovi vesnice a přesune kajak na břeh. V následujícím tahu se vrátí na moře a pak pokračuje zpět k domovskému břehu, kam musí opět připlout se dvěma rybami a stejným způsobem vystoupit na břeh.

Konec hry:

Hráč, který se výše uvedeným způsobem vrátí jako první, vyhrává.

 

PnP volně ke stažení: Hra je komplet volně ke stažení na stránkách Zátka Games. Součástí PDFka jsou také karty bez obrázků, takže mořské savce si můžete Vy nebo Vaše děti nakreslit dle vlastní fantazie.

 

Autor: Lasička

Vybíráme z Bazaru

Magicy
Magicy
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 10 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas