Earth Reborn - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 60 min (reálná data)
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: desková hra, strategická, válečná
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Ludically
Z-Man Games
Autoři: Christophe Boelinger
Rok vydání: 2010
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Počítání kritických zásahů

Zajímal by mě váš názor na počítání kritických zásahů. Příklad: Postava, má již jen 2 životy na zdravé straně a a obdrží 3 kritické zásahy a navíc má dostat ještě 2 normální zásahy. V pravidlech se píše, že pokud by počet obdržených kritických zásahů přesahoval počet aktuálních životů, karta postavy se okamžitě obrací na stranu těžce zraněné postavy a boj se dále počítá podle této strany. Znamená to tedy, že ty zbylé 2 zásahy porovnávám se zbrojí a hážu kostkami dle výseče na straně těžce zraněné postavy? Tudíž i na obranu si hážu až po tom, co kritické zásahy odečtu?

Jak to hrajte vy? Předem díky za rady.

A ještě jeden dotaz. Hážu si na obranu, pokud kritickým zásahem postava zemře?
27.4.2012 15:12:39

zasahy
zdarek.)
"Znamená to tedy, že ty zbylé 2 zásahy porovnávám se zbrojí(+hity z obrany) na straně těžce zraněné postavy".
"a NEhážu kostkami dle výseče na straně těžce zraněné postavy", pac sem jiz hazel, soucasne s utocnikem a to dle vysece na strane aktualni na zacatku souboje..
"pokud kritickým/nebo taky ne/ zásahem jakakoliv postava zemře", je to jen nasledek vyhodnoceni jednoho soubezniho dvou-hodu souboje na blizko..ehm:))
GL!)

27.4.2012 17:54:26

zásahy
Hádžete naraz a ešte aby si nezabudol, tak kritický hod obrancu sa berie ako protiútok a zoberie súperovi život. Takto sa napr. môžu zabiť aj obranca aj útočník naraz.

27.4.2012 18:35:32

Potvrzení
Uvedu konkrétnější příklad jako ověření, zda jsem to pochopil:

Jack Saw útočí v boji na blízko na Jamese Woo. Oba mají plný počet životů a stojí proti sobě čelem (tmavě modré výseče).
Jack Saw hází 4 kostkami za tmavomodrou výseč + 2 kostky navíc za to, že investoval 3 AB do boje na blízko. Použil příkaz „boj na blízko 4“, ale rozhodl se ho nevyužít celý. Padá mu 4x kritický zásah a 2x dva zásahy.
James Woo si hází 1 kostkou na obranu za tmavomodrou výseč. Padl mu 1 kritický zásah.
Nyní se nejprve odečtou kritické zásahy.
Jack Saw si odečte 1 život. Nyní má 5 životů ze šesti na zdravé straně.
James Woo si odečte 4 životy a otáčí svou kartu na těžce zraněnou.
Jamew Woo nyní ještě čelí čtyřem zásahům.
A tady si nejsem jistý. Odečte si:
a) 4 zásahy mínus 3 (3 za zbroj na zdravé straně + 0 za hod na obranu na zdravé straně, padl mu kritický zásah) = 1 život
b) 4 zásahy mínus 2 (2 za zbroj na těžce zraněné straně + 0 za hod na obranu na zdravé straně, padl mu kritický zásah) = 2 životy

Napadla mě ještě třetí varianta, kdy by si obránce házel až po útočníkovi, ale není to souběžnej hod. Takže je to určitě nesmysl. Ale přesto to tady uvedu:
James Woo by si už neházel, protože je kvůli kritickým zásahům těžce zraněn a na této straně má u tmavě modré výseče jen 2 automatické zásahy. Takže:

c) 4 zásahy mínus 4 (2 za zbroj na těžce zraněné straně + 2 automatické zásahy na těžce zraněné straně na obranu) = 0 životů


Podle toho, co píše .opčík, předpokládám, že platí b). Přijde mi trochu zvláštní, že zbroj beru z těžce zraněné strany a hod ze zdravé. Ale je fakt, že píšete, že si hážou zároveň. To znamená v době, kdy jsou oba zdraví.

29.4.2012 09:56:50

engi
jj B:)

kritikaly su (1:6) tvrde, presne, znale, ucinne zasahy, na ktore proste neni obrana (nie len v hre;) Asi z casovych a dovodov jednoduchosti je riadna mlaticka ci prestrelka poriesena v 1 hode a vo dvoch krokoch vyhodnotenia..

29.4.2012 12:03:12 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Fuji Koro + playmat (cz)
Fuji Koro + playmat (cz)
Akt. cena: 700 Kč
Končí za: 3 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas