Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 60 min (reálná data) |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | desková hra, strategická, válečná |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Ludically Z-Man Games |
Autoři: | Christophe Boelinger |
Rok vydání: | 2010 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Počítání kritických zásahů
Zajímal by mě váš názor na počítání kritických zásahů. Příklad: Postava, má již jen 2 životy na zdravé straně a a obdrží 3 kritické zásahy a navíc má dostat ještě 2 normální zásahy. V pravidlech se píše, že pokud by počet obdržených kritických zásahů přesahoval počet aktuálních životů, karta postavy se okamžitě obrací na stranu těžce zraněné postavy a boj se dále počítá podle této strany. Znamená to tedy, že ty zbylé 2 zásahy porovnávám se zbrojí a hážu kostkami dle výseče na straně těžce zraněné postavy? Tudíž i na obranu si hážu až po tom, co kritické zásahy odečtu?zasahy
zdarek.)
"Znamená to tedy, že ty zbylé 2 zásahy porovnávám se zbrojí(+hity z obrany) na straně těžce zraněné postavy".
"a NEhážu kostkami dle výseče na straně těžce zraněné postavy", pac sem jiz hazel, soucasne s utocnikem a to dle vysece na strane aktualni na zacatku souboje..
"pokud kritickým/nebo taky ne/ zásahem jakakoliv postava zemře", je to jen nasledek vyhodnoceni jednoho soubezniho dvou-hodu souboje na blizko..ehm:))
GL!)
zásahy
Hádžete naraz a ešte aby si nezabudol, tak kritický hod obrancu sa berie ako protiútok a zoberie súperovi život. Takto sa napr. môžu zabiť aj obranca aj útočník naraz.
Potvrzení
Uvedu konkrétnější příklad jako ověření, zda jsem to pochopil:
Jack Saw útočí v boji na blízko na Jamese Woo. Oba mají plný počet životů a stojí proti sobě čelem (tmavě modré výseče).
Jack Saw hází 4 kostkami za tmavomodrou výseč + 2 kostky navíc za to, že investoval 3 AB do boje na blízko. Použil příkaz „boj na blízko 4“, ale rozhodl se ho nevyužít celý. Padá mu 4x kritický zásah a 2x dva zásahy.
James Woo si hází 1 kostkou na obranu za tmavomodrou výseč. Padl mu 1 kritický zásah.
Nyní se nejprve odečtou kritické zásahy.
Jack Saw si odečte 1 život. Nyní má 5 životů ze šesti na zdravé straně.
James Woo si odečte 4 životy a otáčí svou kartu na těžce zraněnou.
Jamew Woo nyní ještě čelí čtyřem zásahům.
A tady si nejsem jistý. Odečte si:
a) 4 zásahy mínus 3 (3 za zbroj na zdravé straně + 0 za hod na obranu na zdravé straně, padl mu kritický zásah) = 1 život
b) 4 zásahy mínus 2 (2 za zbroj na těžce zraněné straně + 0 za hod na obranu na zdravé straně, padl mu kritický zásah) = 2 životy
Napadla mě ještě třetí varianta, kdy by si obránce házel až po útočníkovi, ale není to souběžnej hod. Takže je to určitě nesmysl. Ale přesto to tady uvedu:
James Woo by si už neházel, protože je kvůli kritickým zásahům těžce zraněn a na této straně má u tmavě modré výseče jen 2 automatické zásahy. Takže:
c) 4 zásahy mínus 4 (2 za zbroj na těžce zraněné straně + 2 automatické zásahy na těžce zraněné straně na obranu) = 0 životů
Podle toho, co píše .opčík, předpokládám, že platí b). Přijde mi trochu zvláštní, že zbroj beru z těžce zraněné strany a hod ze zdravé. Ale je fakt, že píšete, že si hážou zároveň. To znamená v době, kdy jsou oba zdraví.
engi
jj B:)
kritikaly su (1:6) tvrde, presne, znale, ucinne zasahy, na ktore proste neni obrana (nie len v hre;) Asi z casovych a dovodov jednoduchosti je riadna mlaticka ci prestrelka poriesena v 1 hode a vo dvoch krokoch vyhodnotenia..
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Fuji Koro + playmat (cz)
Akt. cena: 700 Kč
Končí za: 3 dny