Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–5 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 60 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Wizards of the Coast |
Autoři: | Bill Slavicsek Mike Mearls Peter Lee |
Rok vydání: | 2010 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Autor: Ellenar | 2 hodiny 0 minut | 30.1.2012 | 0
Hra: Dungeons & Dragons: Wrath of Ashardalon Board Game
Hráči: Ellenar a 1 neregistrovaný
Klerik Quinn a trpaslice Vistra se společně vydali do podzemí aby ukořistili poklad, který nashromáždil za léta Ashardalon. Po chvíli prozkoumávání už čelili několika Legion Devilům, několika orkům a Grellovi a začalo pomalu přituhovat. Hrdinům však velice pomohly předměty jako vrhací štít, Vorpálový meč a rukavice ogří síly nalezené u padlých nepřátel. Po zdolání první vlny stvůr se vydali hlouběji do dračího doupěte, přičemž se za chvíli nastřádala druhá vlna nepřátel, kde opět nechyběli další Legion Devilové, pár Grellů, orkové a taky jeskyní medvěd. Quinn se oháněl Vorpálovým mečem a svatým plamenem léčil, kde se jen dalo. Vistra se vrhala kupředu a strhávala na sebe pozornost nepřátel. Jak zdolávali nepřátele a postupovali podzemím, narazili na drakovu pokladnici, kterou hlídal ještěr a Gibbering Moutheři. V tu chvíli se v jeskyni objevil i samotný Ashardalon. Přesila už byla velká, proto hrdinové zvolili nejlepší možnou strategii - vyhnout se přípému střetu a přitom si odnést poklad. Po chvíli prohrabování zlatem, s nestvůrami za zády a přibližujícím se Ashardalonem, který chrlil oheň na všechny strany, našli ty nejcennější poklady a pomalu pod náporem nepřátel postupovali k východu. Sotva dorazili k tunelu vedoucímu z podzemí, dostihl je i Ashardalon a zaútočil svým ohnivým dechem. Vistra se útoku vyhnula, ale klerika ožehly plameny tak, že skončil na kolenou. Východ z jeskyně již byl na dohled. Trpaslice věděla, že Quinn bude v pořádku, proto ověšená poklady s klidným svědomím vkročila na denní světlo. Quinn sebral všechny síly, posměšně uštědřil velkému ještěrovi ještě několik silných ran a Vistru následoval...
Odehráno v: Brno (Okres: Brno-město)
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Santo Domingo - český návod vytlačený
Akt. cena: 5 €
Končí za: 8 dnů