Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–7 |
Doporučený věk: | od 8 let |
Herní doba: | 60 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | Dino Toys |
Autoři: | neuvedeno |
Rok vydání: | 2007 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Rod krále Theoména vládl zdejšímu kraji od nepaměti. Před několika lety bylo však království napadeno Rudým drakem a ten se zmocnil kouzelného žezla. Od té doby je království napadáno loupeživými rytíři a vojáky temných sil. Král, proto požádal o pomoc sousední království a ty vyslaly několik statečných válečníků. Tak vznikla malá skupinka hrdinů, kteří se dali do služeb krále Theoména, aby pro něj získali kouzelné žezlo zpět.
Ve hře Dračí hrad je cílem každého hráče projít se svým hrdinou městem, nakoupit potřebné předměty, brnění a zbraně a projít stezkou do tajemného hradu, přemoci nestvůry, objevit drahokamy a nalézt ztracené kouzelné žezlo.
Hráči se střídají v házení kostkou a tak se pohybují městem. Pokud pravidla neurčují jinak, postupují vždy jen přímo směrem od startu na tajnou stezku. Ve městě vstupují na jednotlivá pole kde mohou nakupovat předměty - u pasíře brnění a štít, u kouzelníka kouzelné předměty a jiné důležité pomůcky, u zbrojíře zbraně, u kupce jídlo a louče. Hráči se zdrží v hospodě či ve věštírně a zaplatí tam a útratu. Některá pole urychlují pohyb a některá umožňují vydat se opačným směrem.
Po vstupu do hradu hráč už nehází kostkou a vybírá si pole, na které vstupuje. Vždy jedno pole v jednom tahu. Po otočení karty pole reaguje na vzniklou situaci. Buď jde po stezce a pokračuje v postupu nebo narazí na skálu a pak nemůže pokračovat tímto směrem. Pokud narazí na dveře musí je odemknout, když je v chodbě musí si posvítit loučí (pokud není trpaslík). V mlze se zdrží dvě kola. Cestou může nalézt také poklady, za které dostává peníze. Hrdinu však především čekají nebezpečí v podobě Zlobra, Kostlivce, Pavouka, Černého rytíře, Harpyje, Rzičerva a Jedovaté šipky. S nepřáteli hrdina bojuje. Boj probíhá dle bodů hozených na kostce a přičtení k útočnému a obranému číslu. Vítezí ten kdo má vyšší součet a celkový rozdíl ubírá počet životů poraženému. Pokud klesne nestvůře počet životů na 0 tak je zabita. Obvykle za její zabití hrdina dostane odměnu. Pokud hrdina potřebuje a má přenášedlo může se přenést zpět do města.
Hra končí v okamžiku, kdy první hrdina nalezne kouzelné žezlo skryté na jednom z posledních polí hradu.
Pravidla hry nejsou zcela úplně dotažena a proto je nutné si s ostatními hráči před začátkem hry vyjasnit, co se bude dít v některých situacích.
Autor: Opičí muž
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Call to Adventure
Akt. cena: 480 Kč
Končí za: 6 dnů