Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–6 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 90 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | ALTAR |
Autoři: | Filip Kozák Jan Drevikovský Kryštof Kozák |
Rok vydání: | 2006 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Autor: Kaerdrak | 3 hodiny 15 minut | 26.6.2010 | 1
Hra: Dorn - Výprava za Bránu Osudu
Hráči: Kaerdrak
Sešli jsme se tentokrát tři. Já si vzal Kostěje a Ondřej s Paulem si vybrali náhodně 5 hrdinů.
Hrdinové:
Eleanor: Cesta údolím stínů, Výzva Osudu
Kaerdrak: Vyslyšené volání, Hledač pokladů
Ragnar: Astrální poutník, Studium prapodstaty
Deidre: Tuhý kořínek, ???
Zohra: Odvolání, ???
Kostěj:
Rituály: Chuť po krvi, Černý pramen, Krysy mají hlad, Chuť po krvi, Bláta zoufalství, Trnový portál
Úkoly: Zlověstné nitro země, Chechot zmaru, Krysí rituál, Stavitel zla
Začáteční silná nestvůra: Duch
Hra:
Hrdinové se rozdělily do dvou skupinek. Eleanor se Zohrou podnikly dobrodružnou výpravu do Opuštěných dolů. Zatímco Kaerdrak, Ragnar a Deidre se brodily Černými bažinami. Kostěj držel své strategické pozice u temného chrámu a nenápadně shromažďoval své nestvůry aby hrdinové zaslechli Chechot zmaru. Cesta do opuštěných dolů se obešla bez bojů a Kostěj nechával své jednotky v dostatečně velké vzdálenosti od této "dámské dvojky". V bažinách překvapily Ragnara 2 stíny kteří byly jednoduše zneškodněni Ragnarovou čepelí, avšak Kostěj pln radosti a úspěchů staví svoji Flétnu tisíce mladých v chodbě napravo od temného chrámu.
Eleanor a Zohra se v Opuštěných dolech moc dlouho nezdržely a odvážně vyrazily přes tajemný zelený portál do chodeb Dornu bohužel Zohra má trošku spoždění kvůli zrádným sutinám, které se na ni sesypaly. Mezitím Ragnar s Deidre už míří do Dornu přes tu "nejlevější" chodbu na plánu. Kaerdrak se sdržuje u pokladů v Bažinách aby se stal pravým Sběračem pokladů. Kostěj posouvá své legie skázy do uliček před nejbližsí chodbu z Argosu do Dornu. Tento tah pravděpodobně přinutil Deidre a Ragnara, aby šli až další chodbou, kde nebude číhat tolik nebezpečí a Kostěj opět získává čas pro posílení jeho řad.
Elanor Zohře velmi rychle utíká jelikož si uvědomila vážnost situace, protože Kostějova armáda nabrala ohromné kapacity. Tudiž Eleanor běží přes kryptu naproti Ragnarovi a Deidre, kteří jsou pod kryptou. Eleanor plní v Kryptě Výzvu osudu a odevzdává část své životní energie Kostějovi. Avšak Eleanor nebyla jediná která šla napomoc do připravované bitvy mezi Kostějovými legiemi a dvojkou statečných hrdinů tedy Ragnara a Deidre. Kaerdrak, statečný paladin pohotově probíhá přes teleport v Černých bažinách do severních částí Dornu. Ovšem Zohra se opět kvůli své chamtivosti po pokladech zdržuje u vrchního zeleného teleportu. Kostěj efektivně využívá přiležitosti kdy mu Eleanor přenechala část své životní energie a staví vedle Flétny tisíce mladých, také Karmínovou fontánu a do chodeb nad vědmou Kýl lodi smíchu, který měl zaručit palebnou oporu legii zkázy. Navíc Kostěj nechal nelitostně obětovat jednu z jeho odporných krys aby se stal Stavitelem zla a okamžitě jeho Flétna a Fontána ziskaly druhou úroveň. Kostějovy jednotky drží pozice v chodbách nad vědmou.
Eleanor, Ragnar a Deidre se odvážně vrhají do Kostějových legií a ničí Kýl lodi smíchu. Navíc tato trojice obsadila velice strategicky dobrá pole a tím nedovolily aby si od nich Kostějovy armády nevzali více než 2 kapky. Kostěj zuří a jeho hněv jde cítit i slyšet po celém Dornu. Totem je zničený hrdinové se efektivně brání, v armádě má jen jedinou silnou nestvůru, Kaerdrak ohrožuje svoji přítomností v chodbě u oranžového teleportu Rituální místnost. A proto Kostěj posílá pár svých jednotek, aby polapily Zohru, která jaksi(ani nevím proč) zůstala v mistnosti se zeleným teleportem. Duch a vylihnutá krysa zabarikádovali Zohře teleport a severní chodbu vedoucí do leva od trůního sálu a pak několik kostlivců bylo připraveno padnout pro obranu chodby která vedla na křižovatku mezi Rituální místností. Zohra byla uvězněna.
Eleanor, Ragnar a Deidre drtí velkou silou všechny kostějovy legie, opět drží dobré strategické pozice takže jejich životní ztráty jsou minimální a dokonce ani velký Kostěj nedokázal zastavit jejich hrdinský postup. Navíc Ragnar je na druhé úrovni a Kostěj opět zuří. Kaerdrak pozvednul svoji paladinskou sekeru a ve jménu světla se vrhnul do rituální místnosti kde na něj čekalo několik krys a zombie. Zohra velice chytře využila svého požehnání od svatých bohů a Odvolala veškeré Kostějovy jednotky, které ji obkličovaly. Kostějův hněv naštěstí netrval dlouho jelikož jeho legiím se podařilo zabít trubadůrku Deidre. Kostěj také už vlastnil dost kapek a proto posílil své prohnilé tělo na druhou úroveň a povýšil svoji Flétnu na třetí úroveň.
Hrdinové začali cítit větší nápor jelikož Kostějova magická moc byla už dost velká na to, aby se do jeho prvních řad začali dostávat silné nestvůry. Naštěstí odolávali. Eleanor a Zohra se i navzdory těmto problémům dostaly na druhou úroveň a společně s Ragnarem drželi pod kontrolou celou oblast chodeb okolo vědmy a Kaerdrak strážil Rituální místnost. Kostějovy legie byly zničeny...
Ragnar se stal Astrálním poutníkem a šel si pro horní artefakt u krypty. Zohra běžela pro artefakt pod kryptou. Eleanor s Kaerdrakem ničily bez velkých ztrát menší odboje silných nestvůr které bránily artefakt u Temného chrámu. V tuto chvíly udělal Kostěj jednu velmi důležitou věc poslal svého ducha aby bloknul Zohře cestu zpět z artefaktem a skutečně se povedlo Zohra nebyla schopna si ducha v úzké uličce pod kryptou obejít či ho zranit(a to měla možnost útect přes černý pole nebo použít překvapivý útok, ani na jedno si nevzpoměla :D).
Proto hrdinové museli čekat než tam příjde Ragnar s artefaktem a ducha sundá. Mezitím Kostěj bránil vchod do místnosti kde byly totemy a artefakt (nad Temným Chrámem). Kaerdrakovi a Eleanor, která byla už tak bojem zocelená válečnice že se dostala na třetí úroveň, začali docházet síly.
Kostějovy legie opět začali mít převahu. Jelikož Zohra vzala druhý artefakt a společně s Ragnarem běželi Kaerdrakovi a Eleanor u Temného chrámu na pomoc. Bohužel přišly pozdě. Proti nesmrtelnému Kostějovi teď už na třetí úrovni s armádou silných nestvůr, která rozsévá strach a hrůzu kolem neměli moc šancí. Eleanor z posledních sil křičela o pomoc, marně, nyní její duše vzplanula do nebes mezi její královské předky. O kolo později se dostavily do boje před temným chrámem Ragnar a Zohra. Avšak Kaerdrakovi paralyzovaného od taurena to moc nepomohlo "aspoň umřu se ctí" zvolal a rozdal pár posledních ran svým svatým ostřím.
Ragnar získal třetí úroveň to ale nezměnilo nic na tom, že začal se Zohrou ustupovat. Oba dva utíkali směrem pod kryptu. Ragnar padnul, avšak ještě před svou smrtí předal Zohře Morhenovu Sekeru a ta už se dvouma artefakty utekla přes čermé pole do bažin. Chvíly takhle s přeskakováním na černé pole zlobila Kostěje, nesmířená s osudem městečka Argos ani nová třetí jí nepomohla aby zmařila to co Zorkal nedokončil.
Opět jsem se v této hře přesvědčil o tom že se hrdinové nemaj zdržovat s poklady a hned jít na Kostěje, protože jak se dostane na druhou úroveň začíná to bejt celkem maso. Po této hře už vím proč nepouštět jenom slabý nestvůry do úzkých uliček, je to celkem dost hrůza když se tam ti herové krejou tj. jeden druhého a nemůžete jim nic udělat. No a ještě se mi opět potvrdilo že bojovat za hrdiny u temného chrámu se nevypláci většinou na to doplatí smrtí(a to jsem se vám nezmiňoval o tom že jsem zapomínal s oživeným kostějem lihnout nestvůry :D).
Odehráno v: neuvedeno
tak to už hej
tomu sa hovorí výkon zabúdať pri prebúdzaní kosteja vyvolávať príšeru na viac ;-) ja by som z tvojho reportu ešte možno jednu chybičku vytkol hrdinom...absolútne nevyužitie zohrinej schopnosti chodiť cez čierne polia...to je vec na nezaplatenie pri zberaní artefaktov..a ináč máš pravdu...prílišná snaha brania pokladov je zbytočná...tie ja beriem len cestou...ináč nie :-)
to monkeyml
Ano máš pravdu, hráči na schopnosti Zohry dost často zapomínaly, což jim vpodstatě prohrálo hru...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Worms - Mayhem pledge NOVÁ ve fólii
Akt. cena: 1900 Kč
Končí za: 2 dny