Dorn - Výprava za Bránu Osudu

xxxxxxxxoo hodnoceno 241x (Seznam vlastníků)

Dorn - Výprava za Bránu Osudu - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–6
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 90 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: ALTAR
Autoři: Filip Kozák
Jan Drevikovský
Kryštof Kozák
Rok vydání: 2006
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Dva dny a dva různé scénáře. Den první

Autor: Dave_Jame | 2 hodiny 15 minut | 10.8.2012 | 1

Hra: Dorn - Výprava za Bránu Osudu + Dorn - Kostějův věčný návrat

Hráči: Dave_Jame a 3 neregistrovaní

Večery posledních dvou dní vypadaly překvapivě podobně, přesto s velice odlišným výsledkem.

 

K Dornu jsme se první den dostali velice pozdě, tak jsem takřka nevěřil že hru dohrajeme. Přesto se dá říct že hra byla rozhodnuta velice rychle.

 

 

 

Pán Dornu Zorkal

 

Klíčové rituály: Proklatí učedníci, Posily ze zásvětí, Země se probouzí

 

Temné úkoly: Krysí rituál, Kyselina ve stokách, Zlověstné nitro země, Stavitel zla.

 

 

 

Hrdinové 

 

Gor, Vargen, Kaerdrak, Guelin, Deirdre

 

(jejich přesné rozložení úkolů a požehnání bohužel nevím)

 

 

 

Tato hra bohužel ukázala jak nevyvážené jsou občas karty z rozšíření když se používá Zorkal. Hru jsem začal tím, že jsem všechny své nestvůry začal stahovat do středové místnosti, a 4 zemské pole obsadil nestvůrami. Pak mi jen scházelo vyvolat si v noci jednu silnou nestvůru a splnit si úkol Zlověstné nitro země. Náhle jsem měl ve hře 5 siných nestvůr a pro hráče začala panika. zatím co já jsem se snažil zaplnit místnost, oni se pomalu přes bažiny a portál blížili ke mě. 

 

Hrdinové měli i smůlu při vytahování silných nestvůr. Rituální místnost se hemžila Mumiemi a Minotaury za jejichž zády se schovávali nebezpečné Kultistky. 

 

Stačil jeden nebo dva výpady mých jednotek a rázem jsem měl dost krve na seslání jednoho svého rituálu, proklatých učedníků. Místnost, ve která na hrdiny už tak číhalo 7 silných nestvůr se náhle takřka zcela zaplnila dalším. Všichni hrdinové však stále ještě byly naživu.

 

To se změnilo o pár tahů později, kdy po zahrání rituálů Země se probouzí jsem uměle prodloužil chodbu hrdinů. S falešným pocitem sebevědomí se Kaerdrak posunul do jejího ústí aniž by si uvědomil sílu armády která na něj čekala.

 

Ztráty, které mi Kaerdrak způsobil se rychle nahradily pomocí Rituálů Posily ze zasvětí, navíc se mi podařilo v minimální vzdálenosti od rituální místnosti vstyčit vyvolávací totem. 

 

Když si pak zbylí hrdinové všimly, že se svými nestvůrami bořím závaly, a že ani jeden z nich nemá zdraví ani zkušenosti, do zad se jim žene duch a obecně se smyčka stahuje, nastal čas na ukončení hry, i když zrovna v tu chvíli jsem udělal chybu, která mě mohla stát mnohé. 

 

 

 

Hra skončila výtěsztví Pána Dornu poté, co se hrdinové vzdali.

 

Hru bohužel až příliš ovlivnil úkol, který by sice pro Kostěje byl složitý na splnění, ale pro Zorkala to byla otázka 2 tahů.

Odehráno v: (Okres: )

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Scythe CZ + rozšíření Nová Setkání
Scythe CZ + rozšíření Nová Setkání
Akt. cena: 1300 Kč
Končí za: 13 hodin

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas