Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Descent: Výpravy do temnot (2. edice) |
Počet hráčů: | 2–5 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Justin Kemppainen |
Rok vydání: | 2014 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Autor: Lehino | 23 hodin 0 minut | 29.5.2016 | 1
Hra: Descent: Výpravy do temnot (2.edice) - Stíny Nerekhallu
Hráči: Lehino, NO_NORMAL a 3 neregistrovaní
Do 4. dobrodružství naší MEGAKAMPANĚ, tentokráte ve městě Nerekhallu byli vylosováni: Silák Trenloe jako šampión, věštkyně Ashrien, Ronan z divočiny se svou mývalí krysoveverkou Pikem jako lovec odměn a potetovaný Jaes vyhnanec s nekromantskými sklony.
Tito dobrodruzi tedy měli prověřit situaci v Nerekhallu. Po několikatýdenním bloumáním se přeci jen začalo něco dít při popravě Tristayna Ollivena. Popravený bratr Rylana ožil a spolu s železňákem, který ho kryl, utekli k měnivcům a podvržencům. Ti mezitím dosti pochroumali výboji energie Ronana. Ronan jako jediný si vzal železný stojan, ale stejně ho nepoužíval. Hrdinové se domnívali, že mají dostatek času a tak se rozprchli zkoumat poklady. Ronan začal učit Pika je nosit a sem tam hrdinové zničili i nějakého měnivce, ale Tristayn krytý železňákem a podpořený lordem měnivců, který ho chtěl léčit, se jim zdál příliš silný. To už ale tři posedlí vesničané odešli a čtvrtého vysál Trystayne. Trystaynovi to jako ukázka stačilo a znuděně zmizel.
Dobrodruzi se dozvěděli zvěsti o zázračné Mabinogově větévce v doupěti koboldů (Jedinečné odpadky) a o pradávném netvorovi, kterému slábnou pouta (Sindaeino tajemství), ale události ve městě jim nedali jinou možnost, než řešit úkoly ve městě. Zaslechli o nelegálních popravách pod městem a vydali se je vyřešit. Věděli, že Trenloe ani Jaes bez run nejsou žádní rychlíci a tak postupovali obezřetně a bojovali s krysami. Ty se však díky Trystaynově Divoké energii (základní karta Tristaynova balíčku) ukázali dosti silné, protože lord nemohl minout. Přesto to zvládali dobře do doby, než Ronan šel k oltáři pro poklad, tam byl zablokován měnivci a poražen. Když ostatní zjistili, že odejít sám nezvládne, museli ho jít zachránit. Mezitím kat popravoval jednoho vězně za druhým a Ashrien čekala u páky a špekulovala zdalipak za ní má zatáhnout. Družina zrychlila a Ronan s Jaesem a zombií šli přes vodní stoky a Trenloe s Ashrian otevřeli pákou jen dveře do cel, protože nechtěli, aby jim zombie vpadli do zad. To už ale kat popravil všechny, na oltáři se objevili přízraci a družina zjistila, že kat je zkorumpovaný a začal prchat. Opět družina rezignovala, protože se Ronan zase válel a raději než pronásledovat kata se rozhodli vyzobat poklady na druhé straně jeskynního průchodu. To už se na ně vrhali přízraci, krysi i podvrženci a kat v poklidu nezraněn odešel.
Další problém ve městě byl mezi strážemi. Družina i s Rylanem se je vydala zkontrolovat do strážnice. Opět moc nepospíchali, zato se soustředili na poklady a Rylan přemlouval jednoho strážce za druhým. Nastal boj s krysami a měnivci a 3 strážci byli mezitím odvlečeni podvrženci, zbytek si však už družina pohlídala.
Náhle však začal boj na náměstí mezi kapitánem Thaelem a jeho přívrženci proti poručíku Daralynovi a jeho věrným. Jelikož kapitán dostal do začátku několik úderů a posléze se na něj vrhli krysi,podvrženci i bandité, hrdinové byli přesvědčeni, že je loajální kapitán a poručík zradil. Sice se snažili k kapitánovi probít a pobyli v první fázi hlavně krysi, přesto banditům se podařilo kapitána zabít. Družině tak usoudila, že prohrála a před prozkoumáním dokumentů se rozhodli ještě sbírat poklady. To se jim podařilo a Jaesova zombie s Ronanem pozabíjeli bandity. Zbývali poslední dva strážci, když Ronan objevil tajné dokumenty a družina zjistila, že ještě neprohrála a nezradil ani poručík. Ten však byl zablokován podvrženci a na scénu vtrhli Ynfernaelští kolohnáti, kteří obklíčili Ashrian, která byla blízko druhým dokumentům. Všichni byli zaskočeni z odpoutání pozornosti ze skutečného úkolu. Poručík se ještě chvilku snažil probíjet, ale skončil u prvního stánku. Stráže byli pobiti a družina opět neuspěla.
Dalším úkolem bylo objasnění zmizení 3 úředníků. Družina dostala klíč a měla se dostat na most za padací mříží. Ronan, Jaes se zombií a Ashrian zadržovali ettiny a pobíjeli podvržence a Trenloe se s klíčem vydal otevřít bránu. Zapomněl však na žebřík a pak dvakrát minul přiběhnuvší barghesty. Ty si ho pak podali a on už jen padal , zvedal se a zase padal. Mezitím i v živých plotech se ettinům podařilo probít a omráčit Ashrien i Ronana a za této situace to družina vzdala a nechala ettiny zvednout mříž a podvržence proběhnout.
Před stanovištěm potkali opět Rylena, který jim nabídl pomoc. Hrdinové byli unaveni a tak zpočátku museli všichni odpočívat. Střetli se jen s pár podvrženci, když zjistili, že za branou zlobři kopou do dvou uředníků a táhnou je k vodě, rychle začali hledat klíč. Následně pak zjistili, že ke klíči vede cesta delší než si mysleli a špehýrkou mohou po bledých čarodějkách hlídajících klíč jen střílet a vyslat tam zombii. Mezitím bledé čarodějky kouzlili a šéfka vyvolala znamení smrti, pak však byla roztrhána zombií. Rylan s Ashrien zůstali u mříže doufajíc v brzké nalezení klíče, Trenloe šel prozkoumat sám tajnou místnost a poté co sice neuspěl ve dvou znalostních testech, zabil pavouka i goblina a zajistil pro družníky velice užitečnou dračí svatyni. Pak na ni ale zapomněl, když šel bránit Ashrien. Mezitím se podařilo Ronanovi a Jaesovi probít přes podvržence a bledé čarodejky a našli klíč, bohužel přesně v momentě, kdy podvrženec kritickým uderem rozpáral zezadu Rylana a zlobři utopili dva úředníky. Lord podvrženec v jídelně se jen smál...
Družina sice opět prohrála, ale novými získanými schopnostmi a stále lepším vybavením se jejich situace zlepšovala.
Události tedy nedovolili družině prozkoumávat ani Jedinečné odpadky, ani objevit Sindaeino tajemství, nýbrž museli čelit objevení Tristayna před záhadnou bariérou. Družina se poměrně rychle vypořádala s kolohnáty, ale Tristayn povolával nové. Přesto poměrně brzy Tristayn padl a otevřela se bariéra. Z ní se na družinu vyřítili chodící líhně, ale ani oni neudělali moc škod, ač se Rylan snažil Trenloa neúspěšně ovládnout. Rylan se snažil zdržovat co to šlo a dokonce se mu podařilo s pomocí Trenloa a pečetě temnot vyřadit Ronana a trochu přiblížit zkázu, ale i on padl a s ním i druhá bariéra. Družina se zkonsolidovala, vzala poklady a vtrhla proti zombiím, opět povolaným kolohnátům a zesílenému Tristaynovi. Trenloe dokonce padl a Ronan byl odmrštěn daleko do kyseliny, přesto dva lektvary zdraví to napravily a s 12tou kapkou byl Tristayn na poslední chvíly poražen a družina si tak připsala první výraznější úspěch. Trhlina však zůstala.
Družina se rozhodla popřát sluchu zvěsti o Úmluvě bojovníků. Vešli do starodávného komlexu, ale hned zpočátku se jim nepodařilo pobít jeskynní pavouky ani novými zbraněmi, ani armádou mrtvých, kterou se nekromant nově naučil. Hned tři utekli a přidali se k pár kostlivým lučišníkům, kteří začali ničit starou úmluvu a brzy ji i veškerou zničili. To dobrodruzi se potýkali se zbytkem lučišníků, kteří se však stále vraceli a jen pomalu postupovali vpřed. Brzi se tak na scéně objevili páni démonů, kteří se postavili do čela armády oživených, kostlivých lučišníků a pavouků, kteří se shromáždili ve studovně. Družníci sice nadvakrát démony odrazili, ale potřetí už díky šílenství získal dokonce hned dvě kapky věhlasu (za Ronana s Ashrien) a se spěchem utekl. Navíc kryt celou armádou pohůnků a druhým démonem. Ten už ani nevyvolával své pomocníky krysí hejna. Ronanovi s Ashrien se však aspoň poté, co byli proplesknuti, podařilo probít k druhému pokladu a získat nějakou tu zlatku. Hned nato pán démonů nabral dostatek síly a tak družina musela opět prchat a Vládce zla získal schopnost Démonova učně.
Družina se musela vrátit do města, protože se v něm začalo objevovat mnoho trhlin a Tristayn na hřbitově začal vyvolávat jakýsi rituál. Hrdinové na nic nečekali a vyrazili tentokrát rychle vpřed okolo bílé a zelené trhliny, ze kterých Tristayn po nich chvilku pálil, než se vydal přeměnovat občany, které mu mezitím podvrženci sbírali, na zombie. To už vypukla bitva o červený portál, kterou vedly harpyje a krysí hejna a ještě se snažily před družinou ochránit spěchajícího zombíka. To se nakonec podařilo a tak zombík sežral vzdáleného vesničana u tůňky. Silák Trenloe se probil k Tristaynovi a hodil svůj klasický miss. Rovněž tak zombík se svou armádou mrtvých a tak nestvůry umíraly jen pomalu. To už se podvrženci vraceli se svými dalšími úlovky. Tristayn sice dostal několik vážných ran včetně krvácení, ale i poslední podvrženec se spěchem posledního vesničana přinesl a Tristayn vyčaroval navzdory krvácení vytvořil ještě jednu zombii, nakonec udělal ještě rituál zmrtvýchvstání a s posledním životem se opět vysmál hrdinům.
Události vrhly hrdiny k obrovské trhlině v dobrodružství nazvaném Do temnoty. Hrdinové začali rychle zavírat trhliny a bojovat s krysami a gobliními šamany, přesto se nejprve šamanům a pak krysám podařilo 3 civilisty shodit do jámy. Vládce zla však zapomněl, že může takto otevírat již uzavřené trhliny a tak armáda mrtvých pod patronací nekromanta Jaese si už zbytek suveréně ohlídala. Družina se vypravila do hlubokého podzemí, ale zkušeně se držela na osvětlených políčkách ať už u kyselin či u pochodně, aby nepřicházely posily. Ashrian došla pro červenou pochodeň a umožnila tím mrchožravým drakům a krysám zničit druhou modrou pochodeň. Verminous se schoval tak, aby nebyl vidět armádou nemrtvých a mohl povolávat aspoň krysy. Družina pomalu postupovala tak aby byli všichni u světla a tak padla na chvilku jen Ashrian po soustředěném útoku mrchožravých draků. Ti však už nezvládli pochodeň odnést a byli ostatními zničeni a Ashrien lektvarem oživena. Padla sice ještě jednou, když se ze stínů konečně i díky Slabému plameni vynořili další mrchožraví draci (goblini lučišníci i jeskynní pavouci se zde ani neobjevili) se šílenstvím a krvavým běsněním, ale brzy byla zase zdravá a draci mrtví. Dále padl Verminous, aby nepovolával další krysi a nakonec i rozsekaný zelený krystal.
Pozvbuzeni úspěchem se družina vydala splnit zvěst Pouta divočiny, ponořit do řeky zázračnou Mabinogovu léčící větévku. Ovšem Temní elfi a jejich smečka pekelných psů a zhoubných pavouků jim to chtěla překazit. Jaes nekromant, který všem chtěl ukázat sílu nekromancie, jasně ukázal na které straně vlastně stojí, když se mu žádný hromadný útok nepovedl (4kříže po sobě!) a nahnám do ústraní se 4krát poroučel k zemi a stal se tak dobrým zdrojem karet. Nicméně větévku, kterou elfi chtěli měl Ronan. Ten se stále skrýval, když pak najednou vylezl a začal pálit ze zálohy ostrou palbou mílové střely a během své aktivace dokázal provést neskutečných 6 útoků, čímž odsoudil Legolase z Pána prstenů do role statisty. Ani Trenloe nezahálel a Ashrien ochromovala. Tím se situace úplně otočila. Elfům se sice ještě povedlo na chvilku vyřadit Trenloa a dokonce se po krvavém běsnění a poražení Ronana dotkli větévky, avšak Ashrien rychle uzdravovala. A tak si Ronan vzal větévku zpět, obešel prořídlé řary nepřátel a smočil větévku ve vodě, čímž jí aktivoval.
Družina se vrátila do města s nabytým sebevědomím, ale stvůry se začaly vkrádat do jejich snů a vyvolávat noční můry. Hrdinové navíc začali zapomínat své naučené dovednosti, což nesli se značnou nelibostí, protože hned zezačátku zapoměli své hromadné útoky i léčení. Proti nim se vyrojili povrženci s ohnivíma impama a něco hrozného mlátilo navíc na dveře. Družníkům bylo jasné, že se nemá cenu zdržovat, zaběhli si pro dva poklady (Piko zase letěl vzduchem) a jakmile vytvořili cestu pro Ashrian, která mezitím zapomněla další dovednost, tak ta už na konci druhého kola na východ doběhla. Ovšem žádného bůžka nicoty neodhodili, a tak nejen že si nevzpomněli na své dovednosti, ale díky vlivu Ztratit to nejcenější zapomněli další 4specializace a tak jim zbylo už jen 5 celkem.
Objevili se u pilířů snění – kde bylo několik zjevení, které připomínali břitvoplachy, elementály a temné elfy. Družina zjevení vymlátila, vládce zla špatně pochopil posily, takže se zjevení nevracela, jelikož hrdinové nestáli u pilířů, tudíž hrdinové sledovali v poklidu čas a odhození posledního pilíře si připravili. Chiméra se sice kryla za podvrženci, z nichž jeden byl dokonce Strážce, utíkala pomocí spěchu, ale Ronan ji v posledním kole složil, když Jaes ještě čekal v záloze.
Ve městě tak už dokážou uzavírat trhliny, ale je třeba dobrovolníků k výpravě do Temného království a tak ještě naposledy se družníci sešli. Hned při vstupu hodil Ronan na Mirklace zlostný pohled. Ten mu to hned vrátil, když byl hned zkorumpován na hod proti 1ce. Ashrien otevřela bránu, to už ale Mirklace povolal na pomoc podvržence a brzy i kostlivé lučišníky. Na ettiny a volux. plenitele se už nedostalo. Nastala obrovská bitva u prvních mříží, zástupy nepřátel a do toho se vložil Jaes. Se svou armádou mrtvých dvakrát pěkně vyčistil co viděl (krysi, podvržence i kostlivce) a co náhodou přežilo, to doklepl Trenloe. Jaes však sám sebe vystavil zlobě Tristayna a i on, když padl, proti 3ce se stal zkorumpovaným. I ostatní bossové se do toho vložili a stále dokola zkušenými udery, které stále opakovali, šílenstvím a dokonce Verminous i Rylan krvavým běsněním porazili Trenloa, který se stal také zkorumpovaným na 3ce i Ashrien, která odolala. Tristayne padl a osamělý Mirklace se snažil vyřídit poslední hrdinku. Zraněn byl jen málo, kryt aelongskými úlomky, hrdinové odstranili jen jeden. Trenloe mu pak však motivačním a odvážným útokem z boku zasadil strašlivý úder, který i přes obranu prošel za 14 životů, takže mu zbyli poslední 4. Ostatní útoky však už odvrátil a když Ashrien se také stala zkorumpovanou proti 2ce, ovládl již celou družinu.
A tak nad starodávným městem Nerekhall se rozhořel v temné noci nápis: Vládce zla zvítězil a zlo již vede 4-0.
Odehráno v: Praha (Okres: Praha)
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Loděnice - Shipyard
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 6 dnů