Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Descent: Výpravy do temnot (2. edice) |
Počet hráčů: | 2–5 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Adam Sadler |
Rok vydání: | 2013 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Autor: Lehino | 23 hodin 0 minut | 1.4.2016 | 5
Hra: Descent: Výpravy do temnot (2. edice) – Labyrint zkázy
Hráči: Lehino, NO_NORMAL a 3 neregistrovaní
Do 1. dobrodružství naší MEGAKAMPANĚ byli vylosováni: Corbin maršál, Ispher bard, Logan Lashley stopař a Astarra čarodějka (conjurer). Těšili jsme se zvláště na Corbina a jeho jedinečné velení VPŘED, VPŘED a Ispherův krákoravý hlas a ještěří pařáty drnkající na loutnu.
Hrdinové se vypravili prozkoumat trosky města Sudanye. Hned v úvodu se snažili zachránit zajatou ženu před gobliny, ale spěchající goblini jim vypálili rybník, když si přeci jen našli cestičku a pomohli goblinovi odnést zajatce. Corbin jako správný velitel seřval svou družinu, do jejíhož čela se sám jmenoval a hodný Ispher se raději rozhodl naučit do budoucna hrát zrychlující melodie.
Družina se vypravila hledat trpaslíka Raythena, který prý jako jediný přežil z minulé expedice, ale v duchu si tak stále říkali, proč asi přežil. Našli ho v zamčeném voze a nebyl pro ně problém probít se přes několik gobliních šamanů a dva (při pátrání po kombinaci zámku) volux. plenitele. Objevili sice jen dva kódové zámky, ale díky rozdělení družiny, kdy Logan a Corbin to šli prostě ve dvou zkusit, a s trochou štěstí se jim podařilo rozkódovat zámek hned napoprvé. Astarra mezitím s Ispherem měli udržovat linii před dotírajícími merriody, ale spíše se věnovali rabování. Hrdinové tedy osvobodili Raythena a ten je hned vzal do skladu vykopávek, prý na tichou prácičku. Poté co hned v úvodu spustil Ispher svůj rockový koncert na loutnu, Raythen jen obrátil oči v sloup. Družina se ve skladišti jinak chovala obezřetně a Raythen bral poklady, aby se nerozezněl alarm, když v tu se na celou družinu sesypalo množství volux. plenitelů a běsů pod velením lorda běsa a Raythen utekl a Astarra omdlela. Družina odrazila nápor, ale brzy se rozlehl zvuk alarmu a na scéně se objevil lord Merick Farrow. Družiníci ještě rychle pobrali pár pokladů, slušně si nahrabali, ale pak už utekli od vztekajícího se Mericka.
Jejich další kroky směřovali k Barrisově mohyle. Tam je sice dlouho na točitém schodišti zadrželi hybridní strážci a Raythen raději zůstal úplně vzadu, aby se mu nic nestalo, rovněž i ettini na ně házeli kameny, ale hrdinové prošli. Sice Logan byl omráčen a jeho vlasy šaman odnesl až za chatku, skoro až do tábora, ale byl dostihnut a vlasy sebrány. Ještě se to šamanům povedlo jednou s vlasy Astarry, ale byli hned zničení. Pak už družina prošla. Družina vstoupila do hrobky, poměrně rychle nalezli Velkou pečeť a tak se snažili rychle probít k Merickovi. Corbin zavelel jít složitější jižní cestou, kde narazili na mnoho volux. plenitelů a navíc na dva záhrobní draky. Ukázalo se, že je to pro ně nepřekonatelná cesta, když vůdce Corbin se brzy válel v prachu. Logan se tak sám vypravil severní cestou, kterou sám doteď prosazoval, avšak brzy mu vysvětlili ettini pošetilost jeho počínání. Merick si posbíral artefakty a hrdinům se vysmál.
Hrdinové se dozvěděli, že možná přežil další člen z Dunwarrské expedice, ale moc tomu nevěřili. A nevěřili už ani moc Raythenovi, který je vždy někam zatáhl a pak utekl. Nicméně to šli raději prověřit. V poklidu se opevnili v chatě, Corbin s Ispherem odráželi výpady zombií ze hřbitova a Astarra s Loganem si v poklidu ulovili gobliní šamany. Tentokrát ani Raythen neutekl. Brzy nato objevili trpaslíka Hulldyra z oné expedice, lépe řečeno jeho zombii ovládanou čarodějkou Ariad. Tu chránili goblini šamani v čele se Spligem, ale i dva obři. Splig stále vřeštěl mě nééé a proto si ho asi všichni všímali. Šílení obři však už se stále novými dotírajícími šamany Ariad ochránili, ta si poprvé vyzkoušela účinnost kamenného elixíru a tak Hulldyr odešel.
Družina po velkém nakupování vyrazila do chrámu k prastarým strážcům. Prakticky ihned objevili Mudrce i Průvodce, tedy i vchod a východ a na nic nečekajíce se prohnali okolo naprosto překvapené Ariad. Její nesmělé medůzy a arachyury teprve lehce oťukávali zbylé dvě sochy.
Družina se snažila vybavit lepšími zbraněmi, tušíc, že nepřátelé nyní zesílili, ale obchodníci ještě nenaplnili jejich představy. Vyrazili tedy do staré krypty prozkoumat závaží a váhy. Smějící se Ariad si moc nevšímali, Logen s Corbinem popadli poměrně těžká závaží a rychle je donesli na jednu váhu do zbrojnice a splnili tím první část svého úkolu. Z wendigů krčících se u zdi si velkou hlavu nedělali. Zformovali se v chodbě, past sklapla a nastalo mrazivé peklo. Do zad jim vpadli právě oni wendigové, ale ničivou spoušť způsobily výbuchy od sopečných brouků, kteří dokonali obklíčení. Hrdinové se sice několikrát pokusili vstát, jejich snaha však byla odměněna jen smíchem Ariad.
Hrdinové si obstarali konečně lepší zbraně a rozhodli se Ariad pomstít. Objevili, že se Ariad pokouší udělat rituál, aby se změnila v pavoučí královnu. Při tomto obřadu se jí snažili pomoci nejen její pavouci, ale psychickou podporou i temní kněží. Těch se družina poměrně lehce zbavila i s arachyurama co se snažili utéci na pomoc Ariad. Družina si vyšlapala cestičku, a když zjistila, že jeskynní pavouci ne a ne spadnout a zapojit se, počkali si až Ariad započne rituál, aby byla snadnějším cílem a pak už k ní žádného pavouka nepustili. Tentokrát se smáli hrdinové.
Brzy však museli reagovat na nové nebezpečí, tentokrát na rituál Mericka Farrowa, který se snažil vyvolat a propojit se svým bratrem. Družinu sice zdržovali zombie, gobliní lučištníci, znehybňující elementálové (na které vyzrávali díky alchymistickému opasku) a hlavně mračna koboldů, jejichž neustálé hemžení a obrovské počty znesnadňovali postup, přesto se těsně před koncem rituálu dostali až k Merickovi, tedy krom Raythena, který zase utekl, a soustředěnou kanonádou útoků mu rituál překazili. Až jim ho bylo líto, když se smutně s bratrem loučil.
A to už nastala Nekonečná noc a přišel finální souboj s Ariad. Začátek byl více než slibný, na točitém schodišti nedali šanci uprchnout ani jedné bestii chaosu, která se na ně chtěla přeměnit. K černé jámě však dorazila hodně posílená Ariad, doprovázená Merickem, Spligem i Serenou, brzy se připojil i ettin a obrnění jeskynní pavouci. Finální bitva se rozpoutala na hranicích schodiště a černé jámy a vyvolávacího kruhu, kam mezitím rychle zaběhl Logan doufaje v získání třetího kamene živlů. K smůle hrdinů, zrovna zelený kámen živlů, který chtěli zničit nejvíc a snížit tak obranu Ariad, stále nemohli nalézt. Družině se sice podařilo zabít ettina, Serenu a nadvakrát i Mericka (který měl runu fénixe a vrcholným znamením si ho na sebe vyvolala i Ariad), ale hrdinové značně krváceli a Ispher už je nestíhal všechny léčit. A když Splig mocným úderem srazil a omráčil velitele Corbina daleko od bitevní formace, družina náhle ztratila velitele a nastal chaos. V tento osudný čas se Ispher rozhodl pro sebeobětování, záchranu Corbina před svázáním za cenu vlastního života a udělal tak svou památnou Ispherovinu. Nějak si neuvědomil, že krom něj nemá už nikdo léčitelské schopnosti. Corbin byl sice zachráněn, ale Ispher padl, byl svázán a hozen do černých jam. Jelikož začalo téct do bot, nikoho nepřekvapilo, že zmizel i Raythen. Zbytek družiny v sobě přesto našel dostatek sil a vypořádal se s pavouky, mrchožravým drakem, arachyurou i Spligem, ale všichni byli na pokraji smrti a snažili se nestát v černých jamách. Ariad mezitím obsadila strategické místo na schodech, aby jednak vylákala zbytek z úkrytu a za druhé bránila svůj poslední kámen. Astarra však měla trumf v rukávu, vyčarovala si iluzi za Ariad, teleportovala se k ní a utíkala ke kameni, kterým brzy nato Ariad naposledy oslabila. Ta zas mezitím donutila pečetí temnot Logana vystřelit po Corbinovi a šílená a spěchajíc ho také uvrhla do jam. Schylovalo se ke konci, Logan do svého útoku dal sílu všech pastí a Ariad zabil, ta se však vlivem elixíru fénixe vrátila zpět a uvrhla do jam i Logana. Nastal souboj bílé a černé čarodějky, obě naprosto vyčerpané se nejprve poměřovaly pohledy a pak i kouzly. Bílá čarodějka Astarra, pamatující si slova jejího kolegy Gandalfa se majestátně postavila na most nad jámou a křičela: „Neprojdeš.“ Nějak zapomněla, že Ariad nikam jít nechce a hodila dvakrát kříž-miss. Nato ji Ariad hodila do jámy se slovy: „Kdybys nežvanila, holčičko.“
A nad starodávným městem Sudanye se rozhořel v temné noci nápis: Vládce zla zvítězil a zlo vede 1-0.
Odehráno v: neuvedeno
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Village Atacks
Akt. cena: 1039 Kč
Končí za: 15 hodin