Descent: Výpravy do temnot (2. edice)

xxxxxxxxxo hodnoceno 507x (Seznam vlastníků)

Descent: Výpravy do temnot (2. edice) - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Asmodee Czech Republic - logo
Autoři: Adam Sadler
Corey Konieczka
Daniel Clark
Kevin Wilson
Rok vydání: 2012
Dostupnost: 14 obchodů (cca 1949–2149 CZK)
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Sousední políčko a mapa tlustý goblin

Ahoj, ve scénáři tlustý goblin spolu sousedí dílek farmy říčního břehu, ale podobná situace se nachází i v jiných mapách. Mězi těmito políčky je 2políčkový průchod, ale když se mapa složi zasahují do něj částečně černé zdi. V pravidlech je napsáno černé okraje představují neprůchodné zdi a stěny, kterými není možné za obvyklých okolností procházet. Takže vzniká rozpor mezi pravidlem sousedního políčka a neprůchodných zdí, které pravidlo má prioritu?
6.4.2015 01:47:24

zdi
Pokud tam přesahuje jen kousek,tak tam zeď není,je to prostě takhle výtvarně řešené.

6.4.2015 09:28:31

díky> děkuji za vyjasnění - NO_NORMAL

Doplňující otázka
A jen pro jistotu doplňující otázka. Přes takový roh se ale nedá střílet, že?

6.4.2015 18:02:08

ppek
Jak píšu je to jen výtvarné řešení, buď je černá stěna podél celé strany čtverce, v tom případě je to zeď, pokud jen přesahuje kousek do nějakého čtverce tak přesto zůstává celá strana toho čtverce volná a podle toho se pak řeší dohled.
Jinak pěkný grafický přehled potvrzený i od FFG s řešením dohledu v různých situacích je tady https://boardgamegeek.com/image/1657088/minksling?size=original

6.4.2015 19:10:33

froggery
Musim uznat ze jsem z toho obrazku v soku a dost rozladenej. Jak muze byt los v pohode v pripade 7 - 9? Vzdyt je mezi nima zed ne? U jiny hry jsem takovyto nesmysl nevidel.

12.4.2015 07:21:27

Mejlo
Prostě se vyklonil ;-) Descent to má dost specifické nesmí se to brát z hlediska reálného světa. Mě dělá zas potíže si zvyknout, že 6 nelze. I když bych si myslel že je to stejné jako 8.

12.4.2015 08:57:19

froggery
No prave ... 7 - 9 vykloni se ... Ok. Ale proc neni los v 6? Podle jaky logiky? To je mi zahadou ... :S

12.4.2015 09:34:24 | Upraveno autorem (porovnej)

Mejlo> Protože je to ve FAQ, se s tím smiř ;-)
Q: Are spaces that are separated by a wall (edge of a map tile) adjacent to
each other?
A: No, spaces that are separated by a wall (the black edge of a map tile) are
not adjacent nor are they in line of sight to each other. Although the two
spaces technically share a corner, the wall blocks both movement and line
of sight between the two spaces on either side. - Froggery

faq> Nadarmo se to necte jako fakju ... ;) ale ted uz v tom mam snad jasno - Mejlo

9
Což o to, to by ještě nějak dávalo smysl. Prostě nevídíš hned za zeď. Ale pak mi nedává smysl že v 9. vidí A jak na D tak i na B

13.4.2015 16:08:51

martin.kdo> Tak B a D má ten roh společný a ten dohled na něj bez přerušení natáhneš, to že graficky ta zeď trošku přečuhuje se nesmí brát v potaz. No mám to kdyžtak uložené v mobilu, kdybysme někdy teda spolu tu kampaň rozehráli a řešili to ;-) - Froggery

9
Musis vychazet z toho ze ma A primy vyhled z toho rohu co je u zdi na ro B i D. Teda kdyz vykoukne. Protoze v descentovi se los urcuje na rohy. Podle me se to snazili tak krasne zjednodusit az to ale uplne pos... Az to nevyslo :). Radeji jsem se na ten odkaz nemel divat ...

13.4.2015 16:52:11

větší figurky
No a teď zkombinuju 6 a 7 dohromady ;o) co kdyby v příkladu 6 stál za zdí bargheist?

14.4.2015 07:56:59

Barghest> Tak to podle mě stále není v dohledu, protože na ten další roh vedeš linii podél toho pole na které nemůžeš útočit, takže pak je to stejné jak příklad 3 kdy tam stojí mezi nimi další figurka a ty další rohy jsou ze hry, protože dohled na ně by byl přerušen tělem barghesta. - Froggery

froggery> Souhlas. Los to nesplnuje, protoze je mezi poli pole, jakoby obsazene figurkou - Mejlo

all>> Jj, teorii chápu. Jen mi to přijde z logiky věci takový absurdní :oD - martin.kdo

LoS Examples a bonus do obrany
Ahoj, nedávno som si kúpil túto skvelú hru a postupne prechádzam všetky otázky až som sa dostal k tejto a chcel som sa spýtať či to hráte podľa LoS pravidiel ktoré boli spomenuté nižšie na linku https://boardgamegeek.com/image/1657088/minksling?size=original
a všimol som si že ste pri tom obrázku nespomínali nič o bonuse do obrany ktoré nájdete tu v originálnom poste https://boardgamegeek.com/article/24776806#24776806

In case 7, A would get +1 shield (or brown die), B would not.
In case 8, both A and B would get the bonus.
In case 9, A would get the bonus, B and D would not.

21.11.2017 21:55:07

Mycky
Ano, tohle jsou oficálně potvrzené LOS varianty, takže se jich držím. To se štíty je jen někým navrhovaná varianta, nehraju ji.

21.11.2017 22:12:55 | Upraveno autorem (porovnej)

Froggery> Vďaka za info, takže budeme hrať bez toho bonusu, pekne podľa pravidiel :) - Mycky

LoS
My hrávame Descent len koop s aplikáciou a LoS riešime podľa pravidiel v Star Wars: Imperial Assault, kde to už dáva zmysel :D

21.11.2017 23:21:19

Vybíráme z Bazaru

Malá velká království a Malé velké galaxie
Malá velká království a Malé velké galaxie
Akt. cena: 400 Kč
Končí za: 2 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas