Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–5 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Adam Sadler Corey Konieczka Daniel Clark Kevin Wilson |
Rok vydání: | 2012 |
Dostupnost: | 14 obchodů (cca 1949–2149 CZK) |
Sdílej: |
Postup boja nestvury
Ahojte. Mam dotaz na postup boja nestvury v aplikacii. Utoci na mna Zombie. Kazdy utok +1dmg. 1.surge= nemoc, 2.surge = +X dmg. Popadnuti. Hod kockami: modra= surge + 1dmg zlta=1dmg seda=1 stit. Ako mam postupne vyhodnocovat? Ps: mam to aj nafotene, len neviem kde sa daju pridat fotkyPostup boja nestvury
Ahoj, pokud to chápu správně tvoji otázku, tak v daném kole dostává každá zombie od aplikace +1 dmg. Tedy rollne 2dmg + surge, celkem 2+1=3 dmg a 1 surge.
Nejprve vyhodnotíš surový dmg vs tvoje obrana, tedy 3-1štít = 2dmg. Když si rozklikneš info (i) u nestvůry, ukáže se ti pořadí spotřebování jejich surge, téměř vždy se snaží dá condition, pokud to jde, tedy pokud mají větší dmg než tvoji obranu. V tvém případě mají (2), takže ti dají nemoc. Pokud by rozdíl utok-obrana byl =< 0, tak by zombie použili surge jako +X dmg.
...
A já jen doplním, že v případě, že by ten bonus na útok za surge přispěl k tomu že bude hrdina poražen, použije ho přednostně i když by normální priorita upřednostňovala nemoc
Trening dovednosti
Dakujem. Za objasnenie. Este ak by som mohol, tak niesom si isty, ci si mozem pocas dungeonu trenovat dovednosti? Ked sme boli v meste sme na to zabudli a teraz pocas dobrodruzstva nam to chyba.
zkušenosti I
Tak nic se nestane, když si je utratíš teď, pokud jsi zapomněl.
Skusenosti> A je mozne si tie dovednosti aj menit pocas ked sme v dungu? Priklad: Grisban ma PROTIUTOK, SUROVOST, ZMRZACENI a rozhodnem sa, ze si to zmenim za SMRTICI ZURIVOST. Kedze som uz dostal 12 zraneni, tak smrtici zurivost je pre ma vyhodnejsia az do momrntu kym sa nevyliecim. Potom by som zase vymenil dovednosti za povodne. - vdacny
Zkušenosti II
No brát si schopnosti za zkušenosti během dobrodružství běžně nejde, když jsi zapomněl tak bych udělal výjimku,appka to neřeší,do ní se naťukaji, jen pro tvůj přehled,co kdo má a aby se ti odečetly body zkušenosti, to můžeš dodělat dodatečně,ale určitě bych neumožňoval dělat to pravidelně,aby sis bral schopnost na základě toho co by se ti zrovna v té situaci hodilo. A platí, že když si jednou schopnost vezmeš, zůstává ti, už si ji měnit nemůžeš.
Dve jednorucne zbrane
Mam tu este jednu nezrovnalost a tou su dve jednorucne zbrane. Ked idem utocit, tak aktivujem 1. akciu, boj a hodim kockami za jednu zbran a nasledne za druhu zbran spocitam kolko je to dmg a hodim na obranu za nestvuru - vyhodnotim. Nasledne moja 2.akcia je tiez boj, tak celu situaciu zopakujem? Alebo ...?
dve jednorucne zbrane
Bylo by lepší založit na tohle nové vlákno, ale odpovím tady.
Obouruční zbraně chápeš špatně, rozumím, že z logiky věci bys čekal, že útočíš oběma zároveň, ale z hlediska hry by to prostě bylo příliš silné. Při útoku používáš vždy kostky a schopnosti jedné ze zbraní. Výhoda dvou jednoručních zbraní je spíš v možnosti vybrat si při útoku tu, která se pro danou situaci hodí více. Když máš totiž dvě obouruční zbraně, nebo obouruční a jednoruční, tak pak se musíš na začátku tahu vybavit jen jednou z nich, a máš do začátku svého dalšího tahu k dispozici pouze tu. S dvěmi jednoručními zbraněmi pak pracuje svými schopnostmi povolání Skirmisher z rozšíření.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
God of War - nové
Akt. cena: 400 Kč
Končí za: 2 dny