Descent: Výpravy do temnot (2. edice)

xxxxxxxxxo hodnoceno 506x (Seznam vlastníků)

Descent: Výpravy do temnot (2. edice) - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Asmodee Czech Republic - logo
Autoři: Adam Sadler
Corey Konieczka
Daniel Clark
Kevin Wilson
Rok vydání: 2012
Dostupnost: 13 obchodů (cca 1949–2149 CZK)
Sdílej: Facebook

Megakampaň II 15, RTL- Zárodky zkaženosti, těžká obtížnost

Autor: Lehino | 23 hodin 55 minut | 30.1.2019 | 0

Hra: Descent: Výpravy do temnot (2. edice)

Hráči: Ero Sennin, Lehino, Rask a 2 neregistrovaní

Do našeho již 15. dobrodružství naší druhé MEGAKAMPANĚ, tentokráte v poslední kooperativní hře RTL – Nerekhall, zárodky zkaženosti, těžká obtížnost, byli vylosováni bersekr Reynhart (přezdívaný Heydrich), kněžka Ashrian, nekromantka Challara se svou mrtvolou a Modráčkem a lovec pokladů Raythen. Družina dostala název Ctihodní podle vůdce.

 

Družina byla v ÚVODU vyslána, aby vypátrala zmizelý artefakt Mapovač stínů, jenže byli zajati. Pokecali s vězni, ustrašeného obchodníčka si drželi od těla a začali se kámošit s Helenou. Jakmile se vězení zastřáslo, začali prchat. Sice byli bez vybavení, ale mrtvola zabila krysu a došli pro poklady. Válečník otevřel mříž a osvobodil kupce. To Challara si už šla pro vybavení. Mezitím železnák žalářník zranil Raythena a zabil Modráčka. Ten se však hrdinákem vrátil za Challarou a společně s mrtvoloupobili gobliny a krysy. Raythen vzal klíče a přes Ashrian hrdinákem i poklad. Dále potkali mantikory, které na ně pálí z dálky, takže Challara s Modráčkem a mrtvolou raději umlátili bachaře železnáka. Do zad jim však vpadli pekelní psi. Bersekr dostal lorda mantikoru a Ashrian ochromila skupinu psů, kteří přesto stáhli Raythena s Challarou zpět ke svému lordovi. Museli tak pobít psy a Ashrian otevřela dveře, kde vzala Mapovač stínů. To už šlo menší nebezpečí v podobě mantikořina jedu s otravou. Utíkají k východu, kde v půlce přišlo vážné nebezpečí, tentokrát ynfernalský pes v podobě bargesta. Mapovač chránil temný minotaur, kterého umlátil bersekr se zombíkem. Otevřeli mříž, Raythen čelil 3x vážnému nebezpečí, pobrali poklady a v prvním smrtelném nebezpečí (zbývala dvě kola) utekli. Na Verminouse chtěli zaútočit, takže se vydali do služeb Rylana.

 

Jako první vedlejší questík si vybrali VĚŹ ŠÍLENÉHO MORIDENA. Challara svou armádičkou zabila dva oživené a bersekr dva lordy. Pobrali poklady, válečník otevřel dveře a schoval se. Přízraky tak na něj nedošáhli. Ashrian si s namodlením božské zuřivosti hodila výbušnou lahev a všechny zranila a Challara je i přes polovinu missů se svými mazlíčky a bersekrem umlátili. Ashrian otočila jednu sochu a Raythen spustil druhou sochu, jenže se objevili koboldi. Před nima prchl a zbytek formace udržel nápor. Nato pobili 5 koboldů. Zbytek se sice vrhl na Ashrian, jenže ta přežila s 3.životy a hned se léčí. Družině sice padají missy, ale i tak koboldy stačili pobít, když se na tom podíleli i zombie s Modráčkem. Raythen schodil sochu a Ashrian našla vchod. Tam přišlo první menší nebezpečí, ale na znehybnění uspěli (před pádem kamenů). Hned zabili dvě kostěnky a brzy na to všechny líhně, ale přišlo vážné nebezpečí a Stínový drak s měnivci. Družijníci dobili kostěnky a líhně a vylákali Spliga vpřed. Ten byl vylákán na zombii, kterou dostal, jenže poté se na něj všichni sesypali. Jenže měl štěstí a na polovině útoků byl miss, takže ho stáhli z 23živ na 10živ. Splig mě ne objetoval 1 měnivce a přišla opět smrtelné nebezpečí za 8živ. Raythen již předtím padl a Ashrian, která ho zvedla, dostala silný zásah od draka , takže byly dvě smrti. Poté už bersekr drtivě zranil Spliga, kterému zbyl poslední život, když se přichomýtl Raythen a dodělal ho. Spliga lord měnivec stačil vyléčit jen jednou. Na konci byli všichni hodně ranění.

 

S morálkou 2 vyrazili do dalšího subquestu do HRADIŠTĚ DÉMONŮ. Challara díky missům zabila jen 1 plenitele. Ti se v odvetě vrhli na Modráčka a zombii a pobili je. Namodlený berekr však už dva plenitele zabil a tak pobrali poklady a Raythen otevřel dveře. Tam byla krysí hejna. Válečník opět dvě zabil, jenže další dvě zranila lupiče za 12živ. Pak už se jim pomstil a dostal je a Ashrian vzala první část klíče. Nato challara v druhé místnosti objevila koboldy. 4sice dostala, jenže zbytek se vrhl na ní a zranil ji jen za 5 živ, jenže dva koboldi se vrátili zpět. Během dalších dvou kol už koboldy všichni vyhladili a Ashrian vzala druhou část klíče. Pobili plenitele a když stáli u hlavních dveří , tak přišlo menší nebezpečí a objevili se 4 jeskynní pavouci. Zabili ale jen jednoho a raději otevřeli dveře. Tam byli záhrobní draci. Jenže pavouci zezadu sejmuli nejen Challaru, ale i Raythena a družina tak prohrála na morálku.

 

Družina si šla do města zvednout morálku a omrkla nějaké zbraně, ale rozhodla se jít ještě do PAVOUKOMÁNIE. Tam Challara prvním útokem novou zbraní vyklepla bílého ettina a její mazlíčci dva gobliny. Lord ettin smázl zombii, ale poté si ho ostatní už vychutnali i s dalším goblinem, když bersekr vyběhl dvěma výpady. Pobrali poklady a když zbyl jen lord goblin, tak Ashrian otevřela dveře, kde však byli plenitelé a nágy. Plenitelé šli na Challaru, ale nic moc jí neudělali (celkem jen 4živ) a tak je bersekr pokrájel. To nágy se teleportovali dozadu, kde škodili zranováním, až je nakonec Ashrian ochromila a Challara se svými pohůnky pobila. Připravili se u dalších dveří, kde u jeskynních pavouků byly zase nágy. Ty sice ranily silně bersekra (8živ) a Raythena (7živ), poté už však pavouky i nágy pomlátili. Jako posily přišlel dvakrát pavouk a jednou ettin, které vždy smázla Challara a tak přišlo 2x menší nebezpečí nedůvěra k Raythenovi. Ashrin zachránila jeden pytel, pak však už 4x neuspěla – pytle prý byly na ní moc špinavé a tak dva odnesl bersekr a dva Raythen a zvítězili.

 

Dalším questem byla příběhová pomoc na kaplanově panství V SÍDLE MLUVY. Ale ještě předtím na cestě hledali kočku a Ashrian jako jedinná neuspěla, ač měla nejvyšší šanci (4). První kolo zabili krysu a pořádně nepochopili možnost útoků na teleporty. Když však z nich přisli 4krysi, tak se v dalším kole vstapatovali a pobili psa, dvě krysi a Challara zničila první teleport a Ashrian se jen těsně nepovedlo zničit druhou půjčeným Slunečním žárem od Challary. Nato přišli 3kostlivý lučišnícia hodně zranili bersekra. Ashrian zničila druhý teleport a vrátila zbraň. Dále přišli dva pekelní psi. Nato už Challara uzdravila třetí teleport a zničila poslední. Po pobití všech nestvůr se připravili a bersekr vtrhl na sopečné brouky. Ti podnikli protiútoky jen za 6živ, tak je lehce pobili. Poté se střetli s podvrženci a Ashrian vzala Ynfernalskou runu, ale u první pilíře lží neuspěla (místo brány odpověděla klíč), takže drak prázdnoty s 59životy slušně popekl. Postupně si alespoň dali texty dohromady – Ashrian přeložila 62 a pak 60ku a později Challara 51 a poslední a před utoky je drží pomocníci. U posledního vyzkoušeli slunce, bránu a bylo to až oko (drak ztratil 5živ a kradmost). Další trefili hned, což bylo slunce a drak ztratil stín a 5živ. To už ale vážným nebezpečím přišel temný Raythen a banditi a dostali bersekra a pak ho drak dostal ještě jednou. Následně banditi dostali ještě Raythena a přišlo první smrtelné nebezpečí, které na sebe za všech 8 životů vzala Ashrien. Jelikož opět neuhodli hádanku, když dali dýku místo brány, tak drak, který dostal dva blesky v základu uflamboval Ashrian i Challaru a nové smrtelné nebezpečí za 14 životů popravilo bersekra, takže družina prohrála na morálku. Drakovi zbylo jen 13životů, když o 36 přišel v regulérním boji. I tak už získali slávu 29.

 

Družina prodala Ynterfarskou runu za 7slávy Rylanovi a ještě zaplatili rundu za všechny (+2slávy) a na nákupu sehnali trpasličí bombu pro Raythena, se kterou se stal krutým plošným zabijákem a runovou koženku. Dalším questem byl ÚTĚK z VĚZENÍ. Vyrazili dolů do pravých dveří, cestou pobili temné elfy a za dveřmi překvapili stínové draky. Raythen hned bílého zabil a zraněného lorda už zbytek družiny utepal. Ashrian odvedla prvního vězně a Raythen otevřel ještě dveře za drakama, kde se skrývali temní kněží. Sice prvním hromadným útokem missnul a tak Challara musí sama vzadu zvládat posily, které se objevují ze dveří (bandité zezhora a chodící líhně zleva) a pomáhá si rozkazem smrti. Poté už temné kněze Raythen dostal a i za vedlejšími dveřmi vyznavače smrti. Ashrian s bersekrem odnesli druhého a třetího vězně a vrhli se na líhně. Jakmile je dostali, tak válečník odnesl čtvrtého. Nato všichni už vyrazili na druhou stranu proti banditům, které sice trpaslík výbuchem slabého útoku nedal, ale aspoň je ochromil, takže moc nezaútočili. Ashrian odnesla pátého, bersekr šestého a zbytek jde do dalších dveří, kde se střetli s mrchožravými draky. To už přišlo vážné nebezpečí a s ním i Verminous a krysí hejna. Jenže tentokrát trpasličí bomba neselhala a tak brzy všichni zase zmizeli (Verminous zraněn za 8živ a pak domlácen). Další bombou dostal i mrchožravé draky. Ashrian vzala nahoře poklad a trpoš otvírá poslední dveře, kde zabil lorda merrioda a poté i zbytek. Ashrian odnesla sedmého seshora, Challara osmého zezdola a jen posledního vězně nezachránili o dvě políčka, protože už byl konec hry. Stihli tedy zachránit osm věznů, což se projevilo jak ve slávě tak v penězích.

 

Na cestě ještě zachránili muže (+1sláva) a pak už do dalšího dobrodružství ZKOUŠKY ČASU. Šli vpravo, ale nedokázali navzdory mnoha útokům zabít Ignise (3xmiss). Takže padl pouze jeden běžný brouk, tudíž jim brouci výbuchy solidně naložili zpět. V dalším kole už je zabili, ale Ashrian zvládla zachránit vesničana až v třetím kole. Poté zjistili, že druhá místnost už je bez nestvůr a zbyly tam jen zranující sochy a dvě fontány. Ashrien vzala bílou a Raythen modrou, ale oba se při tom dost zranili. Vtrhli do hlavní místnosti, kde překvapili obra Bartoloměje (28živ) s měnivci. Měnivce sice pobili, ale obr se dost léčil, takže než ho dostali, tak třikrát padli. Nakonec prohráli na morálku, protože poté s vážným nebezpečím přišel temný Raythen s bandity, které sice skoro také zabili, ale poslední bandita dorazil Challaru.

 

Následovalo příběhové dobrodružství ARCHIV. Hrdinové naběhli na podvržence a černokněžníky a lehce poflambovali i zombíky. Lord podvrženec byl Kaplan. Sice byli zraněni už z cesty po setkání s vlky a pak ještě přišli pomstít smrt kamaráda goblini, ale vše ustáli a Ashrian našla léčivý talisman. Otevřeli dveře a mazlíčci s bersekrem sejmuli Ynterfalského kolohnáta. Dobrali poklady a Ashrian prohledala monolit a hned se jí povedlo osvobodit archiv-železnáka. Vyplavali ve vodě a trpoš se postaral jak o červy, tak o podvržence. Jdou okolo Mirclace, Raythen se mu byl poklonit a hned mu pochcal trůn, což Mirclace donutilo přetít do Iiaktu. Zdrhají a přichází vážné nebezpečí v podobě bargesta z temnoty. Sebrali poklady a nacpali se až k mřížím, ale když už zbývalo poslední kolo. Kněžka to však nestihla z druhé strany otevřít, takže to o kolo nestihli. Rylan jim jako nápast dal artefakt Čepel úsvitu, kterou hned válečník zabavil.

 

Dalším volitelným dobrodružstvím byl VĚZEŇ LEDOVÉ JEHLY. Na cestě ještě rozsekali chapadla (+2sláva) a bersekr začal krájet svou novou zbraní kostlivé lučišníky. Jsou sice zdržováni, znehybnováni, vraceni, ale bersekr otevřel dveře a zabil lorda kostlivce a trpoš naběhl výdržákem a bombou zabil zbytek lučišníků. Na konci kola dorazil běžný pán démonů a na začátku bledá čarodějka (a další hned za ní), ale trpoš vyřídil pána démonů a pokračovali až k zamčeným dveřím, které hlídal Ynter. kolohnát Kidling. Trpoš ho ochromil a dalšíma dvěma útokama dostal a šli na Elzenara lorda démonů. Bersekr odstranil jeden pilíř, Challara druhý a zvovu válečník třetí. Elzenar mezitím zabíjí kostlivce. Poté už se do něj pustili, bersekrovi sice zbyl z 17životů poslední a Challara jednou padla, ale zdravákam zas vstala. Dostal ho namodlenej trpoš, když jeden pilíř a jeden poklad zbyli.

 

Dalším questem bylo CO NÁS SPOJUJE. Bersekr zabil trolla z protiútoku a trpoš zlobra, takže brnění vzala Challara. Jdou na gobliny lučišníky, kde nekromantka zabila tři a bersekr sebral náhrdelník do útoku. Ashrian zapálila hromadu, jenže tím pádem se objevila skupina běsů u trpoše a rozsekali ho. Družina se však rychle pomstila, bersekr dobil gobliny a trpoš se zvednul. Dorazili k hostině, kde pobili měnivce a jídla vzal 2x válečník, jednou Ashrian a trpoš. Challara si naopak vzala kouzelný léčivý předmět. Jako první se přiřítil zlobr Greum a toho rychle rozsekali. Mantikora sice zabila Modráčka, ale v dalším kole se ji pomstila Challara. Troll už se nedostal k rozmachu, protože ho dosekl válečník protiútokem, ačkoli byl ochromen z jeho předchozí rány.

 

Za pašování zboží sice pověst lehce utrpěla (-2sláva), ale vyrazili do příběhového NEZVĚSTNÝ V AKCI. Posbírali poklady, válečník otevřel dveře a Ashrian mříž. Kolohnáti se jen přiblížili a tak zabila Challara běžného a lorda trpoš. Tristan sice trochu pocuchal Challaru, z vesničanů se stali podvrženci a zezadu vpadli zombie. Challara jim ale zdrhla a všechno pobili v čele s Tristanem i Kaplanem podvrženců (silné obrany). Sestupují dolů, kde bersekr doběhl rovnou Tristana a zranil ho za 5živ a trpoš ho následně dodělal, takže Tristan nic nestačil udělat. Zombie sice zabila jednoho vesničana (úředníka) a v dalších třech případech to o jedno nedali, pak však už zase byla aktivita na straně hrdinů a domlátili zombie, sebrali poklady a z Tristana artefakt Kosu. Ostatních sedm vesničanů už zachránili, i když nahoře se stále rodí nové zombie a dole kolohnáti. Jakmile uteklo 5 vesničanů, tak vyměnili Kosu za záchranu elfky a dostali jinou relikvii Přesnou ránu. Přišlo menší nebezpečí a objevili se 4 jeskyní pavouci, tak vše umlátili a utekli i se sedmi vesničanama (sláva +7).

 

 

Šli do vesnice, tam si pohráli s dětmi (+2sláva) a vyrazili do questu SVÁZÁNI STRACEHEM. Rychle pobili běsi (Challara) a celkem rychle přejeli i chodící líhně. Ashrian odvádí prvního a válečník druhého. Trpoš s Challarou pobili zhoubné pavouky a přichází hejna břitvoplachů. Ty také zničili a vzali všechny poklady – trpoš došel pro ten úplně zadní a pak každý s njedním odešli, takže to zvládli vše celkem v pohodě. Odešli když nastalo teprve první menší nebezpečí.

 

Dalším dobrodružstvím bylo DOUPĚ TEKARISE. Předtím však ještě Ashrian dokázala vyléčit tatku chlapce (+3sláva). Psosekali se přes ochromené zombie a kostěné hrůzy. Za dveřmi je čekali oživení a bargesti a nastal drsný boj v úzké chodbě, nicméně dostali je. Za dalšimi dveřmi byli ettini, které rychle smázli. Ashrian s válečníkem uzavřeli portál, sezbírali poklady a připravili se. Nato naběhli na hybridní strážce a elementála Tekarise. Trpoš dostal dva strážce a zbytek lorda. Poté už se soustředili na elementála a bersekr mu vzal dvěma útoky 15životů a trpoš ho dorazil. Celková sláva družiny už byla 72, tak se rozhodli už jít do finále.

 

Před prvním finálovým střetnutím LHÁŘ, LHÁŘ ještě zachránili elfku (+1sláva). Zkoušeli na Vermisouse navlíknout past, ale on si přivedl mnoho služebníků. Zabili 4 gobliny a zranili železnáky, přičemž zraněná byla jen Ashrian. Poté přišli chodící líhně a železnáci se rozkazem smrti pobili navzájem. Nato dorazil však ještě upír Kyndrithul, ale toho celkem rychle vyřídil trpoš s Challarou. Modráček byl sice dvakrát zabit, ale všichni služebníci byli zlikvidováni, když Verminouse načal bersekr a výbuchem ho i s gobliním lordem dodělal trpoš. Jenže do zrcadlového světa se propadli v momentě, kdy měli všichni odehráno, takže proti dvojníkům Ashrian hned padla a i ostatní celkem dostali. Pak však trpoš konečně dostal svého a dále ještě toho od kněžky. Bersekr protiútokem dostal svého a nakonec Ashrian zastřelila posledního. Vrátili se za Verminousem a jednou krysou, což byla už hračka. Sláva jim stoupla na 78 a s tou vstupovali do posledního dobrodružství.

 

To se nazývalo VRATKÉ SÍLY. Ještě předtím si trpoš vyměnil 1exp za Mapovač stínů a protočili obchody, takže Ashrian dostala ještě Prsten odolnosti a Zlatou masku. Vyrazili překazit rituál. Trpoš skoro sám dostal hned v úvodu Tristana, když mu dvěma útoky vzal 17 z 18 životů. Challara ho však už dodělala a ještě ho zneužila rozkazem smrti na Sirénu (vzal ji 8). Jenže Tristan nepadl, ale zůstal se 7živ jen trochu ochromen a znehybněn. Brzy padi i podvrženci v čele s Sirénou Verou. Berekrovi se nepovedlo odstranit bariéru vlevo, ale trpaslíkovi vpravo ano. Trpoš zvládl hned i tu vpravo nahoře, bersekr tu vlevo, ale i s Ashrien dala nejvíc zabrat bariéra vlevo nahoře. Ve dvou se jim nepodařila ani napočtvrté a náskok ze začátku zdál se být pryč. Dorazili pekelní psi, ale Challara hned tři zabila. Nato Tristan padl příběhově a bersekr konečně zničil poslední portál. Jeho bratr Rylan však dostal hned za 13 z 17 od Mirclace. Pak však už zaúřadoval trpoš. Dal Mirclacovi za 9 a za 11 a Rylanovým vlivem za dalších 9, takže si ho popravil defakto sám.

 

A tak se nad Nerekhalem v temné noci rozhořel nápis: Hrdinové zvítězili a zvýšili skóre v druhé megakampani na 9-6 pro dobro.

 

 

 

 

Odehráno v: Praha (Okres: Praha)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Hra o trůny LCG - Dva balíčky rozšíření
Hra o trůny LCG - Dva balíčky rozšíření
Akt. cena: 50 Kč
Končí za: 10 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas