Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Nature's Ire

xxxxxxxxxo hodnoceno 7x (Seznam vlastníků)

Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Nature's Ire - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Descent: Výpravy do temnot (2. edice)
Počet hráčů: 1–4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 150 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Galakta
Autoři: Jonathan E Bove
Nathan I Hajek
Rok vydání: 2014
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Megakampaň 08

Autor: Lehino | 5 hodin 20 minut | 17.8.2016 | 1

Hra: Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Nature's Ire

Hráči: Ero Sennin, Lehino, NO_NORMAL a 1 neregistrovaný

 

Do 8. dobrodružství naší MEGAKAMPANĚ, tentokrát do druhé kooperativní hry, byli vylosováni: trpaslík Grisban Žíznivec jako šampión, další trpaslík AugurGrisom jako kněz, lovec Thaindler z Mlhohoří a Leoric sečtělý jako zaklínač.

 

Družina dorazila do Modré skály a přestože všichni považovali trpaslíka Desmonda za pedofila, tak nakonec rozhodla trpasličí rasa a Desmond byl přibrán do družiny. Družina se tedy rozhodla zjistit, co se stalo s rodiči dětí z Modré skály a zavrhla návrh Thaindlera, aby se nejprve překopal Desmondův sklep. Trpaslíci však vytvořili velkou bandu a všichni se vydali se Do neznáma, kde byli přepadeni pavouky a gobliny. Leo začal pěkně a zbavil se hned na začátek dvou nepřátel, což však bylo na dlouhou dobu všechno. Sice se stále snažil zaklínat a tou svou mrtvolnou holí čarovat, ale ostatní od kouzelníka čekali více. Tak hlavním jeho přínosem byla redukce zranění. Zato Thaindler zabíjel s přesností, zvlášť když se mu brzy dostala do ruky kuše. Nepřátelé jim moc neudělali a družina na poslední chvíli na dobrých pozicích u dveří zastřelila posledního pavouka. Dále se vydali do Opuštěného tábořiště, kde prohledávali bedny. Ve druhém kole tu správnou Augur objevil na šestý pokus z osmi a mimojiné tam byla i tajná chodba – dračí jeskyně. Původně tam jít nechtěli, ale protože v další cestě je čekala Pavoučí strž, kde čas zas tolik netlačil, tak si Leoric tajnou chodbu prosadil a vlezl do ní a po chvilce šel za ním i Augur. Splnili knihu a zabili zombíka, harpyji i goblina. Zbytek družiny mezitím pobil bílé pavouky a měli štěstí, že hlavní, když už dost zesílil, tak minul. Pak už ho Augur dostal. Následně však Thaindler přehlédl pohyblivé písky a tak byli všichni ochromeni. Nicméně pokračovali dále a doklopýtali na Střelnici. Tam po nich začali goblini střílet. Thaindler měl šéfa na mušce, mohl ho zabít, ale raději prohledal poklad a zabil ho až další ranou. U šéfa goblinů našli džinovou lampu, kterou dostal Desmond, který dostal za úkol místo flákání se získat ideálně kroužkovou zbroj nebo dobrou magickou hůl, po které stále fňukal Leoric. To už se však družina dostala k Hltavým vodopádům. Leoric se rozhodl, že konečně družině ukáže co v něm je, rozběhl se, utratil celou dračí svatyni a dostal se až k goblinům aby provedl svůj hrdinský čin. Ten však nebyl nijak silný a tak gobliny jen trochu poranil. Thaindler tak musel vypít lektvar výdrže a podařilo se mu hned napoprvé odhalit vesničana a zachránit ho. Leoric vysává a trvá mu to sice dlouho, ale nakonec gobliny přemohl. Grisbain se mezitím vypořádal s padajícími pavouky a Thaindler nakonec objevil a zachránil i druhého vesničana na pátý pokus ze šesti. A desmond si hrál s lampičkou a chodí mu jeden plášt za druhým, které nechce. Družina se vypravila dále k Říční smršti. Augurovi merriodi poměrně naložili za 9 životů, ale Grisban a Thaindler jim to vrátili a pobili je. Dále vstoupili do Zamlžené rokle, kde jim Leoric ukázal trik s plnou únavou, aby pronikli dále. Následoval odpočinek a Desmond lampu přemluvil k prstýnku přidávajícímu výdrž, který mu Augur hned zabavil. Družina si odpočala a udělala dobře, protože dále byla, neboť před nimi byla Kamenitá užlabina. Uspěli všichni, jen Thaindler, Grisban a neházící Desmond museli frajeřit a projít si užlabinou až na konec. Družina už vytušila, že nyní je před ní Soutěska. Vypukl boj s pavouky a merriody a naštěstí vesničani neutíkali nijak rychle. Thaindler zase minul a tak sbíral poklady, pobíjel pavouky a trochu se zdržel vzadu, Grisbain zabil prokletého merrioda a tak Leoric, kterému se povedlo také jednoho sejmout, stihl včas, ač těsně, oba vesničany přemluvit. Družina tak opět zesílila a přesunula se do druhého aktu

 

Ten si ale moc neužili, protože po jednom kole odpočinku a zformování se, kdy trochu ztrácel jen Thaindler vinou sběru pokladů, se hned před nimi objevila Chatrč zatracených i se Zaltarou a družina věděla, že má jen tři kola na její porážku, protože osud se zkázou už byli nebezpečně blízko sebe. Merriod se vrhl na Desmonda, který zachraňuje vesničany, ale naštěstí to trpaslík přežil, jinak by bylo vymalováno. Leoric začal vytvářet prokleté komba a jeden z pavouků se zabil sám pohybem a meriod prokletím. Grisbain pobíjí další pavouky. Desmond přemluvil i druhého vesničana a tak se na scéně objevila i Zaldara. Avšak Thaindler si vzal lektvar odstranění unavy a přiběhl až k ní a začal do ní střílet černé šípy. Navíc už měl pro jistotu zlatou masku proti misssům. Ona mu sice úder vrátila, ale poslední kolo do ní zase další dva nasypal (celkem za 12životů), takže otázkou zůstavalo, zdali jí někdo jiný dokáže ubrat i ty poslední dva zbývající. Namotivovaný Grisbain to však hned prvním útokem zvládl a Zaldara padla.

 

A tak se na nebi rozhořel nápis HRDINOVE ZVITĚZILI a dobro vyrovnalo na 4-4.

 

Odehráno v: Praha (Okres: Praha)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Dixit
Dixit
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 4 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas