Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Descent: Výpravy do temnot (2. edice) |
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games Galakta |
Autoři: | neuvedeno |
Rok vydání: | 2015 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Autor: Lehino | 4 hodiny 0 minut | 25.10.2016 | 0
Hra: Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Dark Elements
Hráči: Ero Sennin, Lehino, NO_NORMAL a 1 neregistrovaný
Do již 10. dobrodružství naší MEGAKAMPANĚ, tentokráte do třetí kooperativní hry, byli vylosováni: bersekr Reynhart Ctihodný přezdívaný Heydrich, věštecký masochista Bratr Gherin, lovkyně odměn Laurer z Krvolesa a Lehkonohá Ravaella jako runový mág.
Družina se utábořila a večer, zatímco seděli okolo táborového ohně se jich pokusila zmocnit temnota. Té se však pokusili vzdorovat. Hned zezačátku však byli všichni poměrně unaveni a navíc věštec a čarodějka ochromeni. Laurele se ale podařilo sejmout běžného merrioda, který bránil pochodeň a tak ji Reynhart doběhl sebrat. Následně pobili impy i druhého merrioda, takže si stihli před odchodem dále ještě trochu odpočinout. Světlonoš je totiž od sebe trochu odhodil v dál do tmy.
Následně vstoupili ke Kamenům zakladatelů. Sice otočili dva červené kameny, pak však již stálo štěstí u nich a objevili všechny 4 modré kameny a stačili na ně i vstoupit. Navíc díky tomu objevili runovou zbroj, která byla ideální pro runovou čarodějku a která se tímto měla stát tankem.
Dále vlezli k Popraskanému ledu a jelikož se vpřed hnal masochista, tak dostal od merriodů zasloužený příděl a rázem celé své léčitelské umění musel zacílit na sebe. Laurela se zbavila lorda merrioda, ale byla znehybněna. Světlonoš Reynhart se raději uhasil a odpočíval, zatímco runový tank se kočkoval s zbylým merriodem.
Před další místností se dokonce 2kola čekalo a odpočívalo kvůli nabrání sil, ale bylo to málo platné. Další místností byl Průchod přítomnosti a jelikož v temnotě neuspěli dva ze tří (mimo světlonoše), bylo o problémy postaráno, zvlášť když jednou z karet postoupila zhouba. Proto raději bojovník předal pochodeň čarodějce.
Pak již přišla první příběhová místnost Od začátku. Gherin začal plánovat epické vyléčení zraněné družiny hrdinským činem a když vše hezky naplánoval, každý stál kde měl, tak impa, kterého měl snadno podříznout samozřejmě misssnul. A tak se bojovník už musel postaral o elementaly co se zde objevili a sejmuli věštce. Nejprve přišel s ohněm první, ale Reynhard ho protiútokem dostal. Ovšem udělal tak místo dalšímu. Gherin byl poté probuzen a napodruhé se mu už hrdinský čin povedlo provést. Oheň se nakonec povedlo zapálit úplně přesně, když 3krát byla hozena 3ka a jako poslední uspěla Laurela proti 2ce. Družina tak získala zkušenosti.
Další místností byl Průchod budoucnosti. Krom válečníka tam vlezli všichni, naštěstí i všichni uspěli, ale věštec správnou cestu našel na první pokus.
Následoval Dech kamene. Elementálové se snaží útočit, ale tank čarodějka vše v pohodě ubránila. Lovkyně šla pro poklad a ostatní mezitím zabili bílého a červeného šetří kvůli času a Gherin se na něj dokonce vymočil a stihl konečně všechny vyléčit. Poté co byl poklad přinesen, válečník ukončil elementálovo trápení a vyrazili dál.
Tam byla Brána nočních můr, druhá příběhová místnost. Ač našla Laurela klíč hned napodruhé, museli nejprve pootvírat ostatní truhly a pobít impy. Jakmile sebrali klíč znovu, otevřeli dveře k hybridním strážcům, které dva silně zranili. To však hybridi oplatili i družině. Ravella pak konečně předvedla nejen mocné obrany, ale i mocné útoky a hybridy pobila a tak družina uspěla i ve druhém úkolu a postoupila do druhého aktu. Snad jedinou kaňkou na úspěchu byl fakt, že hned první kartou v otočeném balíčku nebezpečí bylo opětovné posunutí zkázy.
Další místností byla Spalovna. Sice byl válečník dosti zraněn, ale díky své surovosti měl více zdraví a tím naštětí přežil. Věděl, že jakákoliv smrt již ukočí hru protože osud a zhouba již byly těsně vedle sebe. Čarodějka získala novou silnou zbraň a hned s ní začala pobíjet impy. Gherin díky svému svazku zvládl uzavřít první průduch i ve tmě, ale ten se znovu rozsvítil na konci místnosti. Družina zavětřila problém protože dva hrdinové hořeli a museli se nejprve uhasit aby mohli jít zastavovat další průduchy. Bojovník přežil další útok na něj, ale podařilo se uzavřít jen další dva průduchy. Následně vše mohla ještě zachránit Laurela, ale 2 už tentokráte nepodhodila a tak se průduchy vznítily a zkáza se střetla s osudem.
Družinu tak ovládla temnota a začala páchat ohavné skutky, za které byla po zásluze potrestána. Zlo zvítězilo a srovnalo na 5-5. Rozhodnutí tak padne v poslední kampani, Pokrevních dědicech.
Odehráno v: Praha (Okres: Praha)
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Poslední úder: Avalon, 100% stav
Akt. cena: 250 Kč
Končí za: 13 dnů