Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–5 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | CGS – Creative Games Studio |
Autoři: | Daniel Alves Eurico Cunha Neto |
Rok vydání: | 2021 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Daren byl vždycky zemí plnou svárů. Už v době, kdy jej osídlily první rasy smrtelníků, se v divokých hvozdech, stinných údolích i na vysokých horských hřebenech pravidelně rozléhaly zvuky bitev. Pak byla ale objevena síla Magie a celý svět se tím navždy změnil. Během následujících staletí tento nový element působil na obyvatele Darenu a formoval jejich strachy, tužby i naděje. Dobro a zlo se začalo polarizovat. Hrdinové povstali proti padouchům a jejich vzájemné zápolení tvořilo osudy celých národů. Po mnoho let se nikomu nepodařilo smrtelné národy zničit ani zcela podrobit a Daren tak zůstával ve zdánlivé rovnováze.
Ve stínech mezi stromy mrtvého lesa Irall se však probouzí prastaré zlo. Jeho existence byla dávno zapomenuta, a tak na tomto zapadlém místě nerušeně nabírá na síle. Zdá se, že osud světa zase jednou spočine na ramenou statečných hrdinů, kteří jako jediní mohou zastavit příchod Temnoty.
Chronicles of Drunagor: Age of Darkness je kooperativní kampaňovou hrou pro 1-5 hráčů, která se odehrává ve fantasy světě Daren. Hra spadá do žánru dungeoncrawler a hlavní herní náplní je boj hrdinů proti silám temnoty na postupně se odkrývající herní mapě. Oproti zažitým žánrovým stereotypům hra využívá několik originálních mechanik, jako je aktivace schopností hrdinů pomocí akčních kostek, 3D terén nebo interakce s prostředím a NPC charaktery. CoD:AoD je primárně určen ke kampaňovému hraní, kdy na sebe jednotlivá dobrodružství navazují, hrdinové postupují na vyšší úrovně a postupně se zlepšují, ale je zde i možnost odehrát samostatný scénář.
Hráči se nejprve musí dohodnout, zda chtějí zahájit novou kampaň anebo jim bude stačit jednorázové dobrodružství. Pokud se rozhodnou pro první variantu, přečtou si prolog v knize příběhů a pak zahájí vlastní přípravu hry v těchto dvou krocích:
Příprava hrdiny:
Příprava dobrodružství:
Každá partie Chronicles of Drunagor: Age of Darkness se skládá ze série kol, přičemž jedno herní kolo představuje postupné vyhodnocení všech kartiček, které se nacházejí na stupnici iniciativy. Tyto kartičky mohou reprezentovat hrdiny, nepřátele, temnotu a v méně častých případech, i další herní efekty.
Tah hrdiny:
Pokud je na tahu některý z hrdinů může provést jednu pohybovou akci (posun figurky až o 3 pole) a dvě akce poskytnuté akčními kostkami (Cube Action). Ty fungují tak, že vyberete některou z kostiček, které má v danou chvíli hrdina k dispozici a umístíte ji na příslušnou schopnost, která se tím spustí. Mnoho schopností umožňuje zaútočit na nepřítele, ale je zde celá řada jiných efektů. Barva kostky určuje mimo jiné dosah spouštěné schopnosti nebo útoku. Některé schopnosti vyžadují kostku specifické barvy, jiné nikoli.
V případě, že nemáte k dispozici žádné zbylé kostky, nebo prostě pokud se vám zbylé kostky nehodí, musíte provést akci zpětvzetí (Recall), která vám dá kostky opět do zásoby, ale na oplátku uzamkne jednu z dostupných akcí pomocí takzvané kletby.
Tah nepřítele:
Pokud se dostane na tah některý z nepřátel, nejprve se stanoví hrdina, který bude jeho cílem pro dané kolo a pak monstrum provede pohyb (pokud je to třeba) a poté útok (pokud má hrdinu v dosahu). Hrdinové se mohou útoku monster bránit reakcemi, což je speciální druh schopnosti aktivované akční kostkou. Pokud se hrdina útoku monstra nedokáže účinně ubránit, přijde o životy. Pokud životy hrdiny klesnou na nulu, dostane kostku traumatu a po zbytek kola je vyřazen z boje.
Temnota:
Ve většině scénářů bude vaše hrdiny kromě monster ohrožovat ještě temnota. Jedná se o mechaniku, která vyvíjí tlak na hráče, aby postupovali ve scénáři co možná nejrychleji kupředu. Přesná pravidla se mohou scénář od scénáře lišit, ale typicky bude na konci každého kola tažena z pytlíčku jeden nebo více žetonů run, které způsobí umístění destiček temnoty na herní plochu tak, aby zasáhli co možná nejvíce hrdinů. Pole obsazená temnotou působí hráčům nepříjemné efekty (ztrátu životů, postihy k útoku) a zároveň poskytují bonusy nepřátelům.
Scénář skončí výhrou v případě, že se hrdinům včas podaří splnit podmínky scénáře. Pokud by se hrdinům nepodařilo splnit podmínky scénáře dříve, než je tažena poslední runa z pytlíku, či některý z hrdinů překročí povolené množství kleteb, či traumat, scénář skončí prohrou.
Autor: kubicvak
Popis ještě nebyl vložen.
rozšíření 1 - 5 hráčů
Celkové hodnocení: (hodnoceno 0x)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Heroes of Might & Magic III - The Grail Pledge
Akt. cena: 7000 Kč
Končí za: 2 dny