Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–8 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 180 min (reálná data) |
Herní svět: | Horror |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Nexus |
Autoři: | Kevin Wilson Richard Launius |
Rok vydání: | 2005 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Vymazané vzpomínky a pomocník Duke
Ahoj.flipper
Když tě střetnutí ve Vnějších světech pošle zpět do Arkhamu, vracíš se na bránu, která mu odpovídá (pokud jsou ve hře dvě brány do stejného Vnějšího světa, můžeš si vybrat na kterou se vrátíš). V dalším kole už řešíš fázi pohybu jako obvykle, tj. můžeš odejít (ale tím ztratíš žeton průzkumu a přijdeš o možnost bránu zavřít), můžeš zůstat, ale musíš řešit případné nestvůry na stejném políčku, ale pak ve fázi střetnutí budeš mít možnost bránu zavřít.
Jasně Dukea můžeš odhodit i během boje s Prastarým, jen pozor na to, že ho nemůžeš odhodit jako reakci na snížení příčetnosti na 0.
Doplnění
Ano, na to jsem se ještě zapomněl zeptat. Opravdu dostanu i po tomto návratu žeton průzkumu? Ikdyz jsem byl neúspěšný v tom testu a karta říká, máš vymazané vzpomínky? My jsme hráli že žeton průzkumu jsme nedali a vrátili se na bránu a co když ta brána tam už teoreticky nebude? Přijde mi to logičtější.
flipper
Kdykoli se máš vrátit z Vnějšího světa, dostáváš žeton průzkumu, trest za selhání bylo odhození těch předmětů. Proto je tak užitečné kouzlo Najdi bránu, dostane tě rychleji zpět do Arkhamu, to jedno kolo a střetnutí ve Vnějším světě, kterému se tak vyhneš se vždy hodí.
Takže jste to hráli špatně, žeton průzkumu měl dostat. Pokud brána k návratu není řeší se to stejně, jako když máš vyjít z Vnějšího světa běžným způsobem a brána do něj není = jdeš místo toho do Ztraceno v čase a prostoru.
Ithaqua
Děkuji. Tak příště už si na toto dáme pozor :-)
A ještě jsem si vzpomněl na jednu věc. Týká se to prastareho Ithaqua.
Na něm je napsáno začátek boje : detektiv musí hodit kostkou za každý svůj předmět. Při neúspěchu ho musí odhodit. Provádím toto jen jednou při jeho probuzení, nebo vždy po každém kole před naším útokem na něj? Tzn. ve fázi údržby? Děkuji moc.
flipper
Ne, jen při probuzení, to už by jinak byl moc velký masakr :) U Ithaqua se vyplatí mít požehnání je větší šance, že alespoň nějaká zbraň vám zůstane a pak už není zas až tak náročný na usmažení :)
Zapečetění a příšera
Děkuji moc.
A ještě jsem si vzpomněl na jednu věc.
Pokud zavřu bránu a následně zapečetím bránu a je na ní příšera. Co se následně děje s touto příšerou? jelikož v pravidlech je že se zde již žádná objevit už nemůže. Ponechám ji tam a následně se s ní musím vypořádat v další fázi ,nebo jí přesunu na ulici hned po zapečetění?
flipper
ANo pečeť brání objevení se nestvůry, takže pokud tam budeš třeba mít střetnutí kde bude uvedeno objevila se nestvůra, žádná se neobjeví, ale pokud tu nestvůru neodstraní zavření brány (stejný symbol) tak tam nadále zůstává a vyšetřovatel ji bude muset v následující fázi pohyb nějak řešit (boj, vyplížení se)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Iss Vanguard a Stretch Goals- The Lost fleet
Akt. cena: 3000 Kč
Končí za: 1 den