Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–8 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 180 min (reálná data) |
Herní svět: | Horror |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Nexus |
Autoři: | Kevin Wilson Richard Launius |
Rok vydání: | 2005 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Střetnutí
Zdravím.Taaera
Ano, může, respektive musí :) Boj s nestvůrami reprezentovanými žetony se řeší vždy ve fázi pohybu. Fáze střetnutí v Arkhamu se odehrává až poté, takže pokud je dotyčný někde v Arkhamu, kde se dá něco řešit během fáze střetnutí (karta střetnutí nebo nějaký efekt lokace), tak to normálně řeší.
Střetnutí 2> Znamená to tedy i, že když přijde hráč na políčko s bránou a nestvůrou, tak nejdřív (ve fázi pohybu) vyřeší nestvůru a pak (ve fázi střetnutí) spadne do brány? Omlouvám se za hloupé otázky a děkuji za odpověď. - Taaera
Střetnutí
Ano je to přesně tak. Ve fázi pohybu je potřeba se nestvůře vyhnou nebo s ní bojovat a teprve pak nastává fáze střetnutí a až teprve tehdy je vyšetřovatel do brány vtažen. Nestvůry není třeba řešit (pokud tedy stále mluvíme o lokaci s bránou a na ní stojící nestvůře) pouze ve chvíli kdy se vyšetřovatel ve fázi pohybu přesune z jiného světa zpět do Arkhamu.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Heroes of Might and Magic III: Neutrální jednotky
Akt. cena: 1250 Kč
Končí za: 1 den