Arkham Horror - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–8
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min (reálná data)
Herní svět: Horror
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Asmodee Czech Republic
Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Nexus
Autoři: Kevin Wilson
Richard Launius
Rok vydání: 2005
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Přesun detektiva na lokaci s bránou

Po delší době jsme oprášili Arkham a není mi jasná jedna situace. Pokud karta setkání mi pošle detektiva na nějakou lokaci, kde je otevřená brána, tak se stane co? Pokud je na té kartě setkání napsané, že tam mám absolovat nové setkání, tak je to jasný. Ale pokud není? nebo například se vracím z "Ztracen v čase a prostoru" a vrátím se do lokace s bránou, vcucne mně?

Když to shrnu, jak se řeší situace, pokud hra detektiva pošle na nějakou lokaci nebo se sám pošle na lokaci s bránou... vcucn ho? Nebo se může nechat vcucnout až při dalším setkání?
21.1.2017 10:40:56

Bartoloměj
Pokud se máš ve fázi střetnutí přesunout na lokaci s bránou ale už nemáš podstoupit žádné střetnutí, tak se nestane nic. Brána vcucne buď když se pod tebou otevře nebo místo střetnutí. Že ztraceno v čase a prostoru se vracíš ve fázi údržby, takže pokud se hodíš na bránu tak tě pak ve fázi střetnutí v Arkhamu vcucne.

21.1.2017 11:01:13

ok díky> A ještě doplňující otázka:

Myslím že v Historické společnosti je karta střetnutí: že se mohu rozhodnout zda se přesunu do Temné jeskyně a tam si vezmu dvě karty střetnutí a vyhodnotím jednu dle své volby. Co když ale je v Temné jeskyni otevřená brána? Beru si ty dvě karty nebo mně to vcucne? Tady bych to asi bral tak, že karty mají přednost před obecnými pravidly, takže mě brána nevcucne a beru si ty dvě karty. Je to tak správně? - Bartoloměj

Bartoloměj
Ne, karty v lokaci s bránou nikdy netaháš vždycky tě místo toho vcucne, leda pokud máš žeton průzkumu tak tě nevcucne ale karty si stejně netaháš, můžeš ji leda zkusit zavřít.

21.1.2017 14:15:20

Froggery
OK. a Ještě snad poslední doplňující otázka:

Ve fázi střetnutí ve vnějším světě mi karta řekla, ihned cestuj zpět do Arkhamu na lokaci s bránou a bere se tak jako prozkoumaná. Mohu se ihned pokusit o její uzavření? Protože pokud bych se nepokusil, nevidím v tom žádnou výhodnu, že mě to přemístí. Protože příští kolo, bych udělal pohyb zpět do Arkhamu a pokusil se o uzavření brány.

21.1.2017 14:29:34

BArtoloměj
Ne, bránu řešíš ve fázi střetnutí v Arkhamu, v tu chvíli kdy se vracíš do Arkhamu už je ale následná fáze střetnutí ve Vnějších světech, takže musíš počkat do dalšího kola, v příští fázi pohyb pak případně vyplížit nebo porazit nestvůru na svém políčku a až pak ve fázi střetnutí v Arkhamu můžeš zkusit bránu zavřít. Tahle karta je výhodná když jsi v první části Vnějšího světa, pak si ušetříš jeden tah, pokud si ji vytáhneš když si ve druhé části, tak už to opravdu taková pecka není :)

21.1.2017 14:40:11

Uff> Jak se mi může stát že beru kartu střetnutí v první části vnějšího světa? Myslel jsem že to je takto:

1. kolo
----------
a. údržba
b. pohyb (přesunu se na lokaci s bránou, vypořádám se s nestvůrama)
c. střetnutí (nechám se vcucnout branou)
d. zvěst

2. kolo
----------
a. údržba
b. pohyb (přesun z 1. části vnějšího světa do 2.)
c. střetnutí (karta vnějšího světa)
d. zvěst

3. kolo
----------
a. údržba
b. pohyb (mám prozkoumáno, hurá zpět do Arkhamu, vypořádám se s nestvůrama)
c. střetnutí (pokouším se zavřít bránu, případně zapečetit)
d. zvěst

Je to špatně? - Bartoloměj

Bartoloměj
Vypíšu co tam máš špatně
1. kolo
chybí ti tam d) střetnutí ve vnějších světech

3. kolo
b. pohyb (přesunu se na lokaci s bránou, ale pozor! V tahu, kdy jsi vyjel na bránu z Vnějšího světa na ní případné nestvůry neřešíš.

21.1.2017 14:56:34

Jooo> Super, už je to jasné. Díky za tvůj čas. - Bartoloměj

Vybíráme z Bazaru

Tainted grail Kings of Ruin Wyrd enc.
Tainted grail Kings of Ruin Wyrd enc.
Akt. cena: 1220 Kč
Končí za: 10 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas