Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–8 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 180 min (reálná data) |
Herní svět: | Horror |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Nexus |
Autoři: | Kevin Wilson Richard Launius |
Rok vydání: | 2005 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Plizeni x Boj x Utek
Omlouvam se, ale mam dalsi dotaz, sice uz mame neco nahrano, ale bud kdyz prijde novy hrac a snazim se vysvetlit pravidla, bo nekdo zkusi zahrat nejak neco co moc nehrajem, tak zjistim, ze si nejsem jista, jak to ma spravne byt ;-) Neco je vylozene zaklad, ale jak to clovek hraje uz dyl, tak ma zazitej postup/pravidla jak to hraje a moc nepremejsli jestli je to tak ok, a neni to naucene spatne. Neco je spis pro overeni, ze to hrajem dobre, takze diky moc za odpovedi a vysvetleni.ollie21
1) Ano, přensě tak
2) Můžeš se plížit kdykoli, jen u nestvůr s Léčkou, pokud s nimi začneš bojovat a následně bys chtěla utéct, tak už máš smůlu, ale plížení můžeš zkusit pokaždé.
3) Tak buď se nestvůře vyplížíš úspěšně nebo ne, pokud úspěšně - pokračuješ dál, pokud máš dost bodů pohybu nebo u ní zůstaneš ale nezaútočí na tebe. Pokud neuspěješ, nestvůra tě zraní, poté si hodíš na strach a poté se můžeš pokusit buď utéct nebo s ní začneš bojovat.
Pokud se rozhodneš utéct a nestvůra teda nemá schopnost Léčka, tak pokud uspěješ, vyhneš se dalšímu boji, ale nemůžeš se dál pohybovat.
Pokud neuspěješ, jsi opět zraněna, ale znovu už test strachu neprovádíš, jen se rozhodneš zda zkusíš zas útěk nebo jestli zkusíš hodit na soubojový test.
Froggery> 3) a pokud teda zustanu po uspesnem proplizeni s tim, ze nemam uz pohyb nebo uteku na miste s nestvurou, tak v dalsi fazi musim provest znovu plizeni/boj/utek? A pokud by se dana nestvura ve fazi mytu mela pohnout, tak asi zustane a nepohybuje se, pac je u detektiva (i kdyz ho 'nevidi', pac se proplizil/utekl)? - olie21
ollie21
Pokud zůstaneš, tak to řešíš zas až v příštím kole zas ve fázi pohyb, pro zbytek aktuálního kola máš od nestvůry po vyplížení pokoj (schovala ses jí někde v té lokaci) :) Přesně tak, jakmile je na stejném poli s detektivem, tak se prostě nepohne (vycítí, že tam někde někdo je) :)
Froggery
ok, diky moc
jen jeste k tomu me napadlo - pokud teda zustanu schovana na policku s priserou a jde primo o lokaci a ne ulici (pripadne ulici, kde je zeton pro ziskani vystavniho predmetu) tzn. resi se stretnuti/karta, tak ve fazi stretnuti normalne vyhodnocuju stretnuri a pokud tam bude v textu uvedeno, ze se mam nekam pohnout/premistit - at uz na ulici nebo do jine lokace (napr. v Lese je obcas,ze me gang bud vyhodi na ulici bo se premistim do jine lokace), tak to ma prednost a nestvure 'utecu'? a kdyz se tam ve fazi mytu obejvi brana, tak me vcucne, a nestvura se pak pripadne muze hnout, pac uz tam nebudu ani fyzicky, neschovavam se :-)
tzn. lokace a schovany detektiv se resi stejne, jako by tam nestvura pro dane kolo nebyla?
diky moc a omlouvam se, ze porad doptavam, ale vzdy me napadne dalsi zadrhel ... a to uz mame odehrano kvantum her v AH, a stejne obcas narazime na pravidlo, ktery jsme bud jeste vubec nepouzili nebo tak zridka, ze uz si to nepamatujem/nevime jak hrat...treba to plizeni ani utek nepouzivame, vzdy bojujem, az ted prisel novej hrac a ten se najednou chtel proplizit ... :-)
ollie21
Jasně střetnutí se řeší nezávisle na nestvůře, nestvůru řešíš jen v tom pohybu. Takže pokud tě střetnutí někam přesune tak se přesuneš tam kam tě pošle nezávisle na nestvůře. A ano když tě vcucne brána nestvůra zas může jezdit, už nejsi na stejném políčku takže si jde hledat jinam :)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Panství hrůzy - Svatyně soumraku
Akt. cena: 525 Kč
Končí za: 2 dny