Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–8 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 180 min (reálná data) |
Herní svět: | Horror |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Nexus |
Autoři: | Kevin Wilson Richard Launius |
Rok vydání: | 2005 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Nejasnosti ve hře
Chtěl bych se zeptat na pár věcí ohledně pravidel:statistiky
otázka dvě vyřešena - už jsem to v těch pravidlech našel, na začátku si navolím statistiky jak chci.
Lucky
1. Ano, ztráta vitality v boji, nebo Ithaqua ať už na ulici nebo v boji, tam všude funguje, že to je o tu jednu vitalitu míň, ovšem u toho symbolu při pečetění brány je myslím uvedeno zaplať nebo utrať 1 příčetnost a 1 vitalitu, tam se to nebere jako klasické zranění, takže tam ta vlastnost nefunguje. Stejně tak u Harveyho Walterse který preventuje ztrátu bodů příčetnosti, ale neplatí to na cenu příčetnosti u kouzel, kde to vědomě platíš.
3)Jak píšeš, otevře se brána, objeví se žeton stopy, pohnou se potvory, a pak se karta prostředí (počasí) zahodí bez čtení textu, pokud byla ve hře nějaká jiná karta prostředí, tak zůstává i nadále ve hře.
pohyb nestvůr
díky, ještě by mě zajímalo jak je to s pohybem nestvůr: otevře se brána, přidám žeton potvory a následuje její pohyb, nebo se hýbe až při dalším tahání karty mýtů? A druhá situace: Vytáhnu kartu mýtů na které je, že se v nějaké ulici objeví dvě potvory. Budou se ještě v tomto kole hýbat nebo až později?
Pohyb nestvůr
Karty mýtů se řeší v pořadí:
1. Brána (+ monstrum)
2. Pohyb monster
3. Žetony stop
4. Text
Takže z toho vyplývá, že monstrum, které vylezlo z brány, se
hýbe hned. Monstra, které karta mýtu vyplivne do ulice, se hýbou až v dalších kolech.
Pořadí karty mýtu> Jen drobná oprava, dvojku a trojku máš prohozené...
1. Brána (+ monstrum)
2. Žetony stop
3. Pohyb monster
4. Text - Froggery
Froggery> Pravda, díky za opravu :) Na hru to snad ale vliv nemá. - Miar
zvláštní událost
Teď se mi stala ještě jedna zvláštní událost: v Historickém klubu jsem potkal nějakou slečnu která mě chce vzít do Black Cave kde si pak můžu vytáhnout 2 karty střetnutí a použít jednu z nich. Co když ale v Black Cave mám bránu? Příjdu tam vezmu si to setkání a jsem vtažen do brány, nebo jsem jen vtažen do brány a žádné karty střetnutí si neberu? Díky za odpoveď.
zvláštní událost
Je to jako střetnutí, pokud bys měl mít střetnutí v lokaci s bránou, nebereš si karty střetnutí, ale jsi vtažen do brány.
kouzlo find gate
Tak snad poslední věc která by mě zajímala: trochu nerozumím jak funguje kouzlo najdi bránu: nějaká brána mě vtáhne do jiného světa a v dalším kole ve fázi pohybu, kdy bych se měl přesunout z levé části světa do druhého (a vypořádat se s tím co tu na mě pěkného čeká), tak místo toho sešlu toto kouzlo a objevím se u stejnojmenné brány v Arkhamu. Můžu počítat tuto bránu jako prozkoumanou a zavřít ji? Je to kouzlo tedy něco jako urychlovač průchodu bran a současné vyhnutí se tím překvapení světa?
find gate> Ano, přesně tak to funguje, máš o jedno setkání méně, akorát se tedy nedá použít pokud jsi zpožděný. - Froggery
Find Gate> A ještě jsem zapomněl dodat, ano brána se bere za prozkoumanou. - Froggery
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Ravensburger Únikové Exit puzzle Přízračný dům 1-6
Akt. cena: 140 Kč
Končí za: 2 dny