Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Autor: kubicvak | 25.1.2022 | 0
Všechno to začalo chamtivostí. Státní dluh přerostl vládě přes hlavu. Aby předešla zhroucení systému a všeobecné anarchii, byla nucena uzavřít dohodu se soukromou korporací. Její jméno bylo Cerbero. Austrálie se pak pomalu, ale jistě uzavřela světu a stal se zní prostor pro pokusy na nic netušícím obyvatelstvu. Genetické inženýrství a experimenty byly prováděny nejprve na vězních a bezdomovcích. To ale postupně přestalo stačit. Plundrování nerostných zdrojů, obrovské geotermální elektrárny, podzemní nukleární zkoušky. Nebyl zde nikdo, kdo by zasáhl. Jediné, o co skutečně šlo, byl zisk. Veškeré etické a morální zábrany šly stranou. Poslušnost zdecimovaného obyvatelstva i obranu kontinentu před intervencí zvenčí převzali geneticky vylepšení vojáci, kyborgové nebo dokonce roboti ovládaní autonomní umělou inteligencí.
Pak ale přišly přírodní katastrofy. Jako by se země samotná pokoušela očistit. Písečné bouře, zemětřesení, sopečná činnost v neslýchané intenzitě. Celý kontinent byl nakonec roztržen vedví a krajinu zahalil prach a plameny. Nastal konec světa.
My jsme děti Nové Austrálie. Zplodila nás pustina. Vyprahlá země, kterou známe lépe, než kdokoli jiný. Jsme stále v pohybu, stále na cestě. Dokážeme čelit každému nebezpečí, mutantům, bestiím, strojům i lidem. Nepoklekneme před nikým. My jsme Rytíři Pustiny! My jsme Waste Knights!
Waste Knights: Second Edition je kooperativní hra pro 1-4 hráče zasazená do propracovaného světa post-apokalyptické Austrálie. Hráči se v ní stanou Waste Knighty, otrhanými hrdiny (nebo padouchy), kteří bloudí pustou krajinou, snaží se přežít, nalézt zbytky ztracené technologie a zdrojů a odhalit početná tajemství Nové Austrálie.
Jedná se o scénářovou hru, ve které má každá hra (mise) vlastní zadání a příběh, který je velmi nelineární. Vaše volby v průběhu hry a také vaše úspěšnost v testech a boji, mají zásadní vliv na to, kam se bude příběh ubírat a jaké cíle budete plnit. Do děje každého dobrodružství jste uvedení na počátku scénáře a dále už je vyprávěn pomocí knihy příběhů, kde si v průběhu hraní vyhledáváte příslušné odstavce. Testy i boje jsou ve hře řešeny kostkami. Jejich typ a množství ovlivní zejména základní statistiky daného rytíře, jeho vylepšení (získaná v průběhu hry utrácením nashromážděných zkušeností) a používané vybavení.
Začněte výběrem scénáře. Hráči se kolektivně dohodnou, jaké dobrodružství chtějí hrát. Na úvodní stránce scénáře je vždy uvedená odhadovaná herní doba, doporučený počet hráčů a obtížnost. Poté nastává příprava herní desky a balíčků karet. Herní plán položte doprostřed stolu a na něj rozmístěte žetony podle popisu scénáře. Následně vytvořte zásobu žetonů a zamíchejte jednotlivé balíčky karet, s výjimkou Speciálních karet, které mají pevné pořadí a jsou očíslované pro snadné vyhledávání. Každý hráč si vybere hrdinu, za kterého chce hrát. Hráči si postupně rozeberou vozidla a startovní vybavení z nabídky. Začátečníci mohou využít variantu rychlého setupu uvedenou v pravidlech.
Hra se skládá z jednotlivých kol. Jejich počet není předem daný, záleží vždy na scénáři a na tom, jak rychle se povede hráčům splnit cíl mise. V rámci jednoho kola odehrají své tahy postupně všichni hrdinové. Ti mají k dispozici vždy 2 akce. Ty mohou využít následujícím způsobem:
Mise mohou ve hře skončit celou řadou způsobů. Každý scénář obsahuje množství různých konců (epilogů) a k jakému se doberou vaši hrdinové záleží na vašich herních rozhodnutích a také na tom, jak jste úspěšní v klíčových bojích a testech.
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Válka o prsten: Válečníci Středozemě + promo
Akt. cena: 900 Kč
Končí za: 2 dny