Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Autor: Bubákovi | 5.1.2022 | 0
Ředitel Albus Brumbál se rozhodl, že z důvodu viditelně narůstajících aktivit v oblasti černé magie svolí k tomu, aby se studenti v tomto předmětu zdokonalovali, aby se proti černé magii dokázali bránit. Pod bedlivým dohledem bradavických profesorů budou studenti sesílat kouzla a kletby, používat předměty a získávat spojence, aby mohli omráčit soupeře a bránit se před silami zla.
Hráči položí mezi sebe Pódium a žetony položí do zásoby poblíž. Každý hráč si zvolí kolej, za kterou chce hrát (můžou být i oba ve stejné koleji) a vezmou si související kartu a figurku. Kartu si vezmou k sobě a figurku postaví na políčko START na své straně pódia. Rozdělí se karty do 4 balíčků - karty knih, základní balíček karet - kde si kadý hráč vezme 7x Alohomora!, 1x hůlku, 1x kotlík a 1x pomocníka. Karty zamíchá a 5 msi vezme do ruky (zbytek tvoří dobírací balíček), karty kleteb a karty do učebny.
Hráči hrají v průběhu svého tahu karty a spouští jejich efekty. Jako první se vyhodnocují karty kleteb. I když hráč dobere kletbu v průběhu tahu, okamžitě se musí vyhodnotit. Karta zůstává v balíčku, dokud nemám případně kartu, která mi dovolí se jí zbavit.
Poté následuje hraní bradavických karet a spouštění efektů - předměty, kouzla a spojenci. Spojenci se vykládají před sebe a pomáhají nám celou dobu. Ostatní karty okamžitě vyhodnotíme - jestli nám dají blesk na zásah nepřítele, nebo srdíčko na přidání života. Za každý odložený žeton blesku posune hráč figurku svého soupeře o 1 pole směrem k okraji pódia, srdíčko posouvá hráčskou figurku o pole ke středu pódia. Karty spojenců se na konci tahu neodkládají. Používání penízků (vlivu) za tyto žetony si můžeme z učebny nebo knihovny nakoupit karty do svého balíčku. Knihy z knihovny se nemohou ničit, ale vždy se vrací zpět do knihovny.
Některé karty jsou barevně odlišené a mají v levém horním rohu znak koleje. To se týká spojenců, předmětů i kouzel. První efekt karty, může hráč využít vždy, Druhý efekt ve spodní části může hráč využít pouze v případě, že jde o efekt koleje, za niž hráč hraje, nebo má vyloženého spojence ze stejné koleje.
Konec tahu: Poté co hráč odehraje karty a provede akce, včetně útoku na soupeře nebo léčení ztraceného zdraví, provede následující:
Omráčení soupeře: Pokud se hráči podaří posunout soupeřovu figurku na pole omráčení, stává se vítězem kola. Soupeř si vezme ukazatel omráčení a položí jej na volné místo na kartě koleje. Nové kolo začne tak, že oba hráči zamíchají všechny své karty i se spojenci a začnou znovu se všemi nakoupenými kartami. Začínajícího hráče vybere omráčený hráč.
Hra pokračuje, dokud jeden z hráčů nezíská třetí ukazatel omráčení. Zvítězí hráč, jenž svého soupeře omráčil 3x.
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Kde leží Řáholec?
Akt. cena: 150 Kč
Končí za: 7 dnů