Autor: martinsun | 13.4.2020 | 0

Kam běžíš, dračí muži? Ta truhla s tím pokladem bude má! Klíč k ní jsem našel já. A copak nevidíš, že támhle se  skrývá obří troll, který jen čeká na toho, kdo se přiblíží, a pak mu šeredně ublíží?

Ve hře Dungeon Drop se hráči vtělí do hrdinů, kteří jdou prozkoumávat neznámé podzemí. Po cestě bojují s nestvůrami a získávají ukryté poklady. Vítězem se stává ten hráč, který má po třech odehraných kolech nejvíce vítězných bodů.

Příprava hry:

Každý hráč si na začátku hry vybere svého hrdinu - vezme si jednu kartu rasy a jednu kartu povolání. Každá z nich obsahuje jednu schopnost, kterou bude hráč moci využívat v průběhu hry. Dále každý hráč obdrží jednu kartičku ze svým osobním úkolem (questem). Ta mu říká, za co dostává vítězné body. Vytřídí se malé kostičky, které tvoří počáteční podzemí. Velké kostičky jdou do krabice, z které se budou v průběhu hry tahat. Pak se všechny malé kostičky hodí na stůl - tím se postaví základy podzemí a hra může začít. Hru začíná hráč, který má na kartě hrdiny nejnižší číslo iniciativy.


Průběh hry:

Hráč na tahu provede postupně následující kroky:

  1. Vytáhne z krabice velké kostky (počet vytažených kostek záleží na počtu hráčů ve hře) a hodí je mezi počáteční kostky na stůl.
  2. Může aktivovat jednu ze svých schopností (rasy nebo povolání).
  3. Vstoupí do místnosti. Místnost tvoří trojúhelník mezi třemi šedými sloupy. Poté vezme všechny kostky, které se ve vybrané místnosti nachází. Kostky v podzemí mají rozdílné barvy, které určují, co kostka představuje (a kolik za ni hráč může získat vítězných bodů):
    • Zlatá - 1 vítězný bod
    • Modrá, červená a čirá - drahokamy, které přinášejí body podle vytaženého úkolu
    • Rudá - truhly s pokladem a klíče k truhlám - přinášejí body podle hozeného čísla na truhle
    • Fialová - léčivý lektvar
    • Světle modrá - magický štít
    • Zelená - goblini a trolové, kteří hráče zraní
    • Světle červená - drak - dává 8 zranění a je potřeba se bránit magickým štítem, ale dává také 8 vítězných bodů
    • Šedá - sloupy vymezující místnosti


Konec hry:

Po skončení třetího kola si hráči spočítají, kolik jakého lupu získali: body za získané diamanty, každý podle svého úkolu. Hodí kostkami s truhlou, pokud k nim mají odpovídající počet klíčů. A připočtou si ostatní body za zabitá monstra a uloupené zlato. Vítězem je hráč, který dosáhl největšího počtu bodů.


Hra se dá hrát i v sólo módu, který lehce pozměňuje některé herní mechaniky. Dále je možné hrát s rozšiřujícími moduly, které do hry přidávají kostlivce, želatinová mostra a magická kouzla. Rozšíření jsou volně kombinovatelná.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Kryci Jmena / Codenames - Krabicka
Kryci Jmena / Codenames - Krabicka
Akt. cena: 350 Kč
Končí za: 11 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas