Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Autor: Lothar135 | 10.6.2019 | 0
Píše se rok 1926, vrchol bouřlivých oslav provázející dvacátá léta dvacáteho století! Rozesmáté tanečnice v nestydatě krátkých sukních se za rytmu jazzu otáčejí v rukách veselých mladíků a do pozdních ranních hodin s nimi prošlapují parkety zakouřených lokálů nedbajících na prohibici. Alkohol teče proudem díky ilegálním palírnám a pašovaným lihovinám z Kanady i Evropy, to vše pod dohledem všemocné mafie a pod nosy bezmocných ochránců zákona. Oslavuje se konec Velké války, která ukončila všechny války, a je třeba to pořádně roztočit!
Avšak ne všichni obyvatelé městečka Arkhamu v Massachusetts se věnují bujarým radovánkám. Ti, kteří se tiše sdružují ve stínech a zákoutích temných budov, ve sklepeních a v zatemněných místnostech, v zapadlých tajných klubech a VIP salóncích, pilně pracují, zatímco si ostatní užívají života...a jak se mračna nad Arkhamem stávají stále temnějšími, stíny houstnou a prastaré entity čekají na zápraží reality, v místech mimo čas a prostor. Číhají na sebemenší šanci, která pomůže rozšířit vznikající prasklinky v naší skutečnosti a umožní přemostění realit a konečné spojení Země s jejich světem...
Prastaré okultní rituály začínají být na denním (a nočním) pořádku a bezdomovci se stahují z ulic, kterými se po nocích kradou děsivé postavy v tmavých róbách a kostěnných zvířecích maskách...a ještě horší bytosti. Hlášení mluví o děsivých rybých tvorech v Arkhamském přístavu, o neklidných mrtvých vstávajících z hrobů na Popravčím vrchu, o létajícím děsu spatřeném u kříže na střeše Jižního kostela. Stříbrná soumračná lóže získává další a další členy z řad prominentních městských občanů a tím roste její moc, potulná zvířata z ulic a okolí jsou nahrazována hladovými a agresivními stvůrami a je hlášeno stále více nezvěstných...
Temné rituály musí být zastaveny a nestvůrné bytosti zničeny, než bude z věčného spánku probuzen jeden z Prastarých, kteří osnují své plány na zotročení našeho světa a jeho proměnu v jejich panství zkázy...a pouze hrstka vyšetřovatelů může zabránit tomu, aby hrůza a děs ovládly Arkham a celý svět jednou a provždy...
...dokáží to však?
Desková hra Arkham Horror (Third Edition) na motivy kosmického hororu spisovatele H. P. Lovecrafta staví hráče do role vyšetřovatelů podivných událostí v americkém městečku Arkham v období dvacátých let 20. století. Cílem vyšetřovatelů je zabránit děsivemu zlu proniknout přes tenkou slupku naší reality a porazit jednoho z Prastarých, který toto zlo představuje. V základní hře najdeme čtyři Prastaré a jejich scénáře, tedy příběhy. V boji vyšetřovatelům pomáhají různí spojenci, předměty či kouzla, na která mohou ve městě narazit. Pokud ale nebudou dost rychlí a reality se propojí, existuje jen mizivá naděje jak pro město, tak pro celý svět.
Příprava hry:
Nejprve se vybere scénář, který představuje jednoho z Prastarých, snažícího se o proniknutí do naší reality. Dle pokynů na scénáři se připraví herní plán s jednotlivými čtvrtěmi města Arkham a jejich lokalitami, ve kterých se vyšetřovatelé budou snažit najít odpovědi na zdánlivě nevysvětlitelné události ve městě, stejně jako předměty a spojence, kteří jim jejich úkoly usnadní.
Poté si hráči vyberou vyšetřovatele, za které budou hrát. Mohou je losovat či si je zvolit s cílem předem se domluvit na taktice, kterou během hry budou sledovat. Každý vyšetřovatel má vlastní příběh, vlastní statistiky, zvláštní schopnosti a předměty, se kterými začíná. Dále se dle scénáře připraví a přečtou jednotlivé karty v „Kodexu“, který představuje herní příběh s pokyny, jejichž sledováním se hráči budou snažit dosáhnout konkrétních cílů ve městě. Nakonec se poprvé rozšíří zkáza v Arkhamu - představuje růst moci Prastarého, a objeví se první stopy, díky nimž mohou vyšetřovatelé začít zjišťovat, co se vlastně děje.
Průběh hry:
Samotná hra probíhá v kolech, která jsou dále rozdělena do čtyř fází:
Konec hry:
Hra může skončit dvěma způsoby:
Během hry se i při hraní stejného scénáře mohou úkoly vyšetřovatelů a tedy i výsledné konce hry (dobré i špatné) měnit. Každý scénář obsahuje několik různých linií, kterými se příběh může vydat. Úspěch či neúspěch na počátku příběhu ještě neznamená prohrání či vyhrání hry, pouze k němu přibližuje a lze ho ještě zvrátit.
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Twilight Inscription Promo kostky
Akt. cena: 250 Kč
Končí za: 11 dnů