Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Autor: Kew | 18.4.2019 | 0
Před tisíciletími dopadl na planetu Icaion obrovský krystal, později nazývaný Henakor, a po srážce zůstal uvězněný v jejím těle. Hmota z bezprostředního okolí krystalu byla vymrštěna do oblak, ale zachytila ji gravitace krystalu a vznikla tak země nad oblaky – Mysthea. Vláda nad tímto územím je převážně v rukou Cechů. Ty vytvořily artefakty, pomocí nichž mohou lidé zesílit svou přirozenou schopnost využívání úlomků Henakoru, které jsou rozesety po celém Icaionu. S Artefakty v rukou Cechy obrátily svou pozornost k pěti tajemným, dosud neprozkoumaným ostrovům, které se vznášejí bezprostředně kolem samotného Henakoru.
Ve hře Mysthea se hráči stanou hrdiny jednotlivých cechů a s pomocí vojáků a golemů budou objevovat a dobývat neznámé končiny pěti vznášejících se ostrovů. Hra využívá mechanismus převahy na plánu („area control“) a postupné budování balíčku karet na ruce a postupného hraní těchto karet („hand management“/„handbuilding“).
Příprava hry:
Nachystejte hrací plán (včetně pěti desek ostrovů) a desku událostí, na kterou umístěte příslušné zamíchané balíčky karet (rozkazy a události). Nalosujte monstra pro danou partii a každému hráči přidělte jeho herní materiál (kartu a figurku hrdiny, figurky vojáků a golemů, hráčskou desku a ukazatele, žeton střetnutí, počáteční karty rozkazů). Nalosujte pořadí hráčů náhodným rozdáním žetonů artefaktů.
Průběh hry:
Hra se skládá ze tří epoch, každá epocha má proměnlivý počet kol v závislosti na nalosovaných kartách událostí. Epocha se skládá z těchto tří fází:
Jádrem hry jsou karty rozkazů – jsou čtyř druhů (taktika, cíl, vylepšení a vybavení) a při vyložení mají dva efekty:
Kromě toho mají karty význam také v bitvě – v té každý hráč sčítá svou celkovou sílu (danou počtem a typem jednotek v regionu) a může skrytě zahrát jednu kartu. Podle barvy karty a její hodnoty v bodech rozkazů (a příp. počtu jednotek v regionu) pak získá bonus k síle / body slávy / body energie / možnost ústupu jednotek.
Nové karty mohou hráči nakupovat za body energie ze společné nabídky, která se po nákupu doplňuje.
Meditace pak umožní získat hráči energii a zdroje podle druhu terénu, na kterém se nacházejí jeho jednotky.
Volitelné akce umožňují hráčům utratit dříve získané body zkušenosti při setkání (dobrání karty a vyhodnocení jejího efektu – zdroj vítězných bodů a výhod na mapě), nebo aktivovat svůj artefakt (který se reaktivuje zpravidla 1-2× za éru) pro vyvolání bitvy (viz výše), nebo vysvěcení ostrova (při tom hráč získá bodovací kartu ostrova, kde se právě nachází jeho hrdina, a okamžitě ji vyhodnotí). Poslední možností je aktivace schopnosti vybavení jedné dříve vyložené karty hráče tohoto typu.
Konec hry:
Jakmile skončí třetí epocha (včetně vyhodnocení závěru), hráč s nejvíce body slávy se stává vítězem hry.
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Waterfall park - PL
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 7 dnů