Autor: NakashiObDen | 24.2.2019 | 0

Proti sobě postupují figurky neznámé síly. Maršál vyřadí ze hry všechny ostatní hodnosti, ale ke svému překvapení je vyřazen nejslabší soupeřovou figurkou - špionem...

Příprava hry:

Každý hráč má k dispozici 40 hracích kamenů, který všechny rozestaví podle vlastní úvahy do 4 zadních řad hracího plánu tak, že obraz je vždy obrácen k vlastnímu hráči.

Průběh hry:

Vlastní hra spočívá v zajímání soupeřových kamenů vlastními. Hráč, který zaútočil pohybem na sousední pole na soupeřův hrací kámen, se přesvědčí o hodnotě napadeného kamene, aniž sám sděluje, jakou hodnotou kamene útočí. Pokud je napadený kámen hodnotou vyšší, odevzdá svůj hrací kámen soupeři. Soupeř kámen nechá na původním místě. Je-li napadený soupeřův kámen slabší, kámen zabere a zůstane na jeho místě. Hodnotu kamene, který útočil, rovněž soupeři neoznamuje. Narazí-li na sebe kameny stejných hodnot, vypadají ze hry oba.

Konečným cílem hry je zajetí soupeřova praporu.

Konec hry:

Hru prohrává hráč, kterému byl zabrán prapor. Hra končí nerozhodně, pokud ani jeden hráč nemá naději na zajmutí soupeřova praporu.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Coatl - nové
Coatl - nové
Akt. cena: 850 Kč
Končí za: 2 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas