Autor: Arrion | 8.6.2018 | 0

C3K (Creatures Crossover Cyclades/Kemet) je malé rozšíření, které ovšem přináší velké změny hned do dvou her. Díky tomuto rozšíření bude totiž moci použít příšery z Kemetu k zabírání ostrovů v Cyclades a bájné tvory z Cyclades zapojit od bojů v Kemetu. Hra obsahuje dva moduly „Řecké legendy“ a „Egyptské posily“ včetně náležitých destiček a karet.

Řecké legendy (rozšíření pro Kemet):

Desky šesti bájných tvorů (Cheiróna, Minotaura, Kerbera, Medusy, Krakena a Polyféma) se jednoduše položí do příslušných úrovní a barev ostatních schopností.

  • Cheirón: Cheirón může být součástí jednotky, která už obsahuje další příšeru.
  • Minotaurus: Jednotka, jejíž součástí je Minotaurus, je imunní vůči jakýmkoli ztrátám způsobených bojovými kartami, božími zásahy, bonusy speciálních schopností nebo dalších příšer.  
  • Kerberos: – Hráč, který si koupí Kerbera jej umístí na území, které ovládá. Toto území až do konce kola není možné napadnout. Na začátku další Noční fáze se Kerberos vrací do zásoby speciálních schopností, a může si jej znovu někdo zakoupit.
  • Medusa: Během boje je hodnota obrany všech nepřátelských jednotek rovna nule. A to včetně bonusů z bojových karet, schopností atd.
  • Kraken: Krakena hráč umístí kamkoli na řece Nil, kde zůstane až do konce hry. Daný hráč má od té chvíle vždy bonus +1 pro boj na územích podél řeky, kromě měst.
  • Polyfém: Jednotka jejíž součástí je Polyfém, může obsahovat až sedm vojáků.

Egyptské posily (rozšíření pro Cyclades):

Egyptské příšery v Cyclades se chovají jinak než běžní bájní tvorové. Jejich karty jsou sice standardně přimíchány do balíčku příšer, a dají se normálně zakoupit, ale neplatí na ně Diova speciální schopnost, ani bonusy z chrámů. Egyptské posily se považují za elitní vojáky, takže jakmile jsou na mapě, počítají se jako jeden běžný voják (se vším, co to obnáší), ovšem mají také speciální útok. Za jednu minci se mohou spolu s okolními vojáky pohnout, jako kdyby se hýbaly prostřednictvím Áreovy speciální schopnosti (jsou tedy potřeba lodě). Po tomto pohybu nebo při případné bitvě mají tyto příšery následující schopnosti:

  • Mumie: Nepřátelští vojáci zabiti v bitvě armádou vedenou Mumií se okamžitě promění na vojáky útočníka.
  • Sfinga: Armáda vedená sfingou se může teleportovat na ostrov ovládaný majitelem Sfingy, ještě než provede pohyb.
  • Škorpion: Jakmile Škorpion přistane na nepřátelském ostrově, zabije jednoho nepřátelského vojáka.
  • Slon: Armádě vedené slonem padne na kostce vždy automaticky hodnota 3.
  • Fénix: Zabití vojáci z armády vedené Fénixem se okamžitě vracejí na ostrov, ze kterého útočili.
  • Skarab: Pokud nebyl zabit, může Skarab na konci fáze pohybu proměnit jednu budovu na ostrově, na kterém stojí, na jinou budovu.
  • Had: Během pohybu může armáda vedená hadem překročit jedno volné políčko moře, jako by na něm stála spřátelená loď.
Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Gwent - Gwint
Gwent - Gwint
Akt. cena: 3600 Kč
Končí za: 9 hodin

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas