Autor: Krkavec | 28.3.2018 | 0

Na to, že to měl bejt super tajnej tip, je před jeskyní poměrně rušno. Dokonce rozbili tábor. A už poznávám některý tváře, támhle na mě (ne)přátelsky kejvá monsignor Brun. Ze známejch dobrodruhů tu chybí jenom Klára Kraftová, asi má holka lepšího tipaře než já.

Večer u vohně se pak dohadujem,že do jeskyně vlezem společně a vo všecko se pěkně spravedlivě podělíme.Tvářím se, že jako, joo, ale v duchu už kuju svuj vlastní plán. Jak narazíme na něco hodnotnějšího beru kramle. A diamanty.

Zlatý voči, abych se vo všecky poklady dělil. A s kým taky, když je to tu samej podvodník, kterýmu nevěřim ani dobrej den. Navíc v těchhle slujích bejvá vobčas poněkud nebezpečno. Pasti a pastičky, víme?

Diamant je malá hra s jednoduchými pravidly, která využívá push-your-luck mechanismus. Hráči se v roli dobrodruhů vydávají do jeskyně a snaží se získat poklady v co nejvyšší hodnotě.

Průběh hry:

Hra se hraje na 5 kol, každé kolo (výprava do jeskyně) se skládá z následujících fází:

  1. Otočí se horní kartička z předem zamíchaného balíčku expedice
  2. Pokud jsou na kartě drahé kameny (rubíny), hráči si je rozdělí rovným dílem (a prozatím ponechají vyložené před sebou), zbývající kameny zůstávají na kartě.
  3. Každý hráč pomocí jedné ze dvou karet deklaruje,zda opustí jeskyni nebo pokračuje v pátrání, toto opakuje po každé kartě expedice

Hráč, který se vrací do tábora sám, si smí vzít i všechny drahé kameny na které cestou zpět narazí - včetně případných karet relikvií. Pokud se však současně vrací více hledačů pokladů, musí se opět o rubíny spravedlivě podělit a zbylé zanechat na místě, navíc si nemohou vzít relikvie. Hráči, kteří se vrací, si všechny drahokamy, které si z jeskyně odnesli, vloží do svých truhlic a už o ně v dalším průběhu hry nemohou přijít.

Kartiček relikvií je ve hře pět a jejich hodnota závísí na tom, kdy jsou objeveny a vyneseny z jeskyně.

V jeskyni mohou hráči narazit také na pasti - druhá otočená karta stejného typu pasti v jednom kole znamená, že hráči, kteří jsou v tom okamžiku v jeskyni, nezískají v tomto kole žádné poklady (dosud získané drahokamy).

Kolo tedy končí, pokud všichni hráči opustí jeskyni, nebo je otočena druhá karta pasti stejného typu. Před každým kolem se znovu připraví balíček expedice.

Konec hry:

Vítězem je hráč, který má v truhlici po skončení pátého kola poklady v celkové nejvyšší hodnotě.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Timeline: Pestrá historie
Timeline: Pestrá historie
Akt. cena: 799 Kč
Končí za: 13 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas