Autor: theyplaymyfav | 10.7.2017 | 0

Zúčastněte se rychle rozvíjejícího závodního utkání na poušti, ve vodě, ve skalách či v hustém lese, ve kterém se bájné příšery utkají mezi sebou na život a na smrt a nezapomeňte si vsadit na své vítěze. Budete uneseni na křídlech Pegase, ochráníte se před ohněm chrlícího draka Wyverna, vyhnete se pohledu překrásné Medúsy a nelítostným pařátům ptáka Noha, prosekáte se křovinami obránce lesů Treefolka, utečete obludné Chiméře a takticky zaútočíte na gigantického Obra s vaším ozbrojeným Kentaurem tak, abyste dosáhli vytouženého prvenství tohoto derby monster!

Monster Derby jsou sázky na závod příšer! Osmička náhodně vybraných monster závodí, bojuje, používá své speciální dovednosti a pohybuje se - pokud možno ve svém přirozeném prostředí, ve kterém je rychlejší a defenzivnější - za pomocí tří druhů hracích kostek. Závodní dráha je složená z oboustranných dílů mapy dle preference hrací doby. Každá z celkem 50 postav příšer (25 v základní hře) má svůj druh schopnosti, útoku, obrany, možnosti létat a počet životů, případně nesmrtelnost. Pohybovat můžete s jakoukoliv postavou, řídíte se dle vaší karty agendy (tj. karta sázky), kterou si tajně zvolíte na začátku hry, taktizujete a útočíte třeba i na své vsazené postavy. Hra končí v momentě, kdy první tři příšery protnou cílovou pásku.


Příprava hry:

Připraví se dráha závodu (doporučeno 4 nebo 5 dílů mapy). Na start se připráví osm monster, každé monstrum dostane přiřazený stojánek s barvou. Hráči si vylosují tři karty agendy, na které jsou různě obodovány barvy závodníků. Je dobré projet základní schopnosti monster na trati před sázkami, poté zvolit jednu kartu agendy a uschovat si ji a nikomu neukázat. Zvolí se začínající hráč...


Průběh hry:
 

  1. Hod kostkami - hráč hodí kostkou pohybukostkami útoku a speciální wacky kostkou.
  2. Volba závodníka - hráč zvolí monstrum, které v daném kole ještě nehrálo.
  3. Pohyb + možný útok/uzdravení - hráč zvolí nejvhodnější trasu na mapě, která vytěží maximum pro danou postavu, během pohybu lze kdykoliv útočit na monstra nebo provádět speciální útok (dle schopností monstra a dle hodu wacky kostky); způsobená zranění se pomocí klipů zobrazí na škále životů (odečtou se životy poraněné postavě), pokud má postava životy v červené zóně, je omráčena a musí se uzdravovat (nepohybuje se, nýbrž přidá jeden život místo tahu), pokud má postava 0 životů - vyřazuje se ze hry na poslední místo.
  4. Konec tahu - karta s postavou, se kterou se právě hrálo, se otočí o 90 stupňů a s postavou se může hrát opět až v příštím kole.

Další pravidla:

  • Pohyb: lze vpřed, nelze vzad, lze cik-cak (pro zpomalení neoblíbené postavy/taktika); respektuje se terén (tj. rychlejší nebo pomalejší pohyb).
  • Útok: lze vpřed, nelze vzad (jsou zde však výjimky a různé útoky i na dálku); postava ubere životy dle počtu bodů na kostkách útoku; respektuje se vyhodný útok v daném terénu postavu.
  • Uzdravení: 1 život navíc na úkor útoku; při omráčení (=červené životy) pouze uzdravení a žádný pohyb a žádný útok dané kolo.


Konec hry:

V momentě, kdy první tři příšery dorazí do cíle, hráči sečtou body dle karet agendy. Vítěz je hráč s nejvíce body.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Záchranáři
Záchranáři
Akt. cena: 550 Kč
Končí za: 11 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas