Autor: kubicvak | 11.5.2017 | 0

A najednou byl mág pryč. Wasp naštvaně zavrčela, když energie z jejího tesla-biče vyšlehla do prázdna a rozplynula se bez užitku. Ozvalo se slabé zasyčení a Swift přistála po boku artificírské vyslankyně. „Kde je?“, zeptala se. Pak si přehodila pušku přes rameno a začala se rozhlížet po okolí, hledajíce některého ze svých druhů, anebo jakékoli známky přítomnosti elfské kouzelnice. „To je právě to, proč je tak dobrá. Většinou vůbec netušíš, kde je“, odpověděla s úšklebkem Wasp.

Většina automatonů byla zničena. Jeden probodán jehlovitými úlomky elfského krystalu. Z poškozených trubic mu vytékaly alchymistické substance. Druhý měl rozdrcený hrudní plát. Světlo vycházející z průzorů v helmě postupně sláblo, až vyhaslo úplně. „Postupujte kupředu“, rozkázala Wasp svým němým spolubojovníkům hlasem plným opovržení. Rozběhla se. Swift se pousmála, a vyrazila za ní.

Za vedlejším kopcem spatřili křišťálovou pevnost Titánů. Byl to pohled, který všechny ohromil a donutil je na chvilku zpomalit. A tento moment, kdy na chvíli polevili v soustředění, byl vše, co jejich nepřátelé potřebovali. Swift zareagovala o zlomek vteřiny později, než měla. Letící sekera ji zasáhla ve výskoku a čepel sjela po kolenním chrániči a udeřila na pneumatický systém jejich bot. Trubice povolily a výbuch páry naplnil prostor horkou mlhou. Elfská čarodějnice ve známém gestu namířila prst na jednoho z automatonů, ignorujíce hlasitý smích barbara po svém boku. Automaton ztuhl a během zlomku vteřiny byl roztrhán záblesky energie vycházejícími z jeho nitra. Otočila se na dalšího robotického pomocníka, připravena k útoku, když se jí náhle tělo stáhlo v křeči a bylo zaplaveno bolestí. Wasp proskočila oblakem páry následovaná záblesky elektřiny. Vypadala vznešeně a přitom tak divoce. S napřaženou ceremoniální dýkou, připravena dopadnout na elfku a zasadit jí tak poslední úder. Když v tom byla náhle odražena stranou a tvrdě dopadla na stěnu Titánské pevnosti. Kouzelnice sklonila ruku, vyčerpána námahou ze zaměření tak rychlého cíle. Barbar se pořád ještě smál. „Kdy se vy lidé konečně poučíte?“ řekl se svým typickým tvrdým akcentem. „Není žádná cesta, jak přelstít vyšší rasu“ Jeho poslední slovo byla polknuto, protože se najednou skácel k zemi. „Naštěstí, lidé nejsou jediní, kdo se o to pokouší“, zašeptal Tigerclaw, sklánějící se nad ním, a šacující mu kapsy. Swift, Wasp a Tigerclaw se rychle oklepali, připravujíce se na další postup…

Guards of Atlantis: Tabletop MOBA je konfliktní týmovou pro 2-9 hráčů, kterou byste měli odehrát za jednu až dvě hodinky. Jeden tým hraje za Atlanťany, stoupence technologie a druhý za Titány, starobylé bytosti ovládající magii. Cílem hry je podporovat a chránit své miniony, tedy nižší bytosti, které ve hře přímo neovládáte a s jejich pomocí dobýt soupeřovu pevnost. Soupeři se samozřejmě pokoušejí o totéž, takže cesta k vítězství je lemována dlouhou řadou soubojů s nepřátelskými hrdiny a jejich poskoky.


Příprava hry:

Pravidla hry jsou jednoduchá a není problém hru vysvětlit novým hráčům. Stejně rychlá je pak i samotná příprava hry. Nejprve se hráči rozdělí do týmů a každý si vybere (případně vylosuje) svého hrdinu. Ke každému hrdinovi patří vlastní sada unikátních karet. Z těch si hráč do začátku vybere pouze základní sadu karet na nejnižší úrovni a ostatní ponechá pro pozdější použití. Následně se podle počtu hráčů vybere herní plán, na který se umístí figurky hrdinů a jejich minionů.


Průběh hry:

Hra se hraje na kola, přičemž každé kolo se skládá ze čtyř tahů. Na začátku každého tahu si všichni hráči vyberou jednu ze svých karet na ruce a umístí ji před sebe skrytě lícem dolů. Následně se karty otočí a postupně vyhodnotí v pořadí podle jejich iniciativy. Každá karta má několik různých způsobů využití, jako je pohyb, útok, obrana nebo speciální efekt karty. Hráč vždy vybere jeden z nich a ten se provede. Některé charaktery jsou mrštnější, jejich karty mívají vyšší iniciativu a o trošku slabší efekt, jiné, jako je třeba barbar, jsou pomalejší, ale o to ničivější jejich karty jsou. Kartu po vyhodnocení necháte ležet na své herní desce. Další tahy v rámci tohoto kola musíte naplánovat bez ní. Vzhledem k tomu, že na ruce máte omezený počet karet (obvykle pouze čtyři herní a jednu vyčkávací), je třeba tahy pečlivě naplánovat.

Nejdůležitější akcí, která Vás posune blíže k vítězství, je útok na nepřátelskou jednotku. Pokud bude touto jednotkou minion, je útok automaticky úspěšný a minion je zničen. Pokud bude cílem nepřátelský hrdina, dostane šanci se bránit odhozením vhodné karty z ruky. Pokud bude tato karta dostatečně silná, dokáže souboj přežít.

Po skončení čtvrtého tahu nastává souboj minionů. Pokud má jeden tým více poskoků, než druhý, nastává přečíslení a poraženému týmu je odstraněn další minion. Pokud některý tým přijde o svého posledního posluhovače, musí z aktuální oblasti ustoupit do oblasti sousední, která je blíže k jeho domovské základně. Tam se pak rozhoří nová bitva. Říká se tomu posun herní linie.

Poslední částí každého kola je zvyšování úrovní hrdinů. Za každou poraženou jednotku dostává Váš charakter odměnu ve formě peněz, za které může později koupit novou úroveň a s tím získat silnější karty ze svého herního balíčku.


Konec hry:

Hlavním cílem hry je dobytí základny Vašich protivníků. Toho dosáhnete tím, že budete likvidovat nepřátelské miniony (a bránit své vlastní), čímž budete opakovaně posouvat herní linii směrem pevnosti soupeřů. V momentě, kdy se Vám povede dosáhnout této lokace, okamžitě vyhráváte hru.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Tainted Grail: Mounted Heroes - Nerozbaleno.
Akt. cena: 1220 Kč
Končí za: 12 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas