Autor: Judabegin | 19.10.2011 | 0

ROLE: Návrat do minulosti a eliminace cíle s inicálami A. H. Cíl bude mít otevírací řeč na Olympijských hrách v Berlíně. Cílový rok - 1936!

ÚLOHA Dohodnutý, navzdory nebezpečí vzniku velkého množství děr v časoprostorové kontinuu.

Pokud jsou připraveny opravné historické události, VPŘED!

Popis hry

Karetní hra o cestování v amerických ale i světových dějinách od roku 1865 až do roku 1999. Hráči představují cestovatele v čase a mají za úkol změnit důležité události dějin - např. potopení Titaniku, zavraždění Františka Ferdinanda, německou invazi do Polska, D-Day, zavraždění JFK nebo J. Lennona atd. Změna těchto událostí ale ovlivňuje další události následující po nich. Může se tedy stát, že vzniknou časoprostorové paradoxy - změna nějaké události způsobí, že jiná událost se vlastně neuskuteční (např. není zavražděn F. Ferdinand a tedy nevypukne I. SV).

Příprava hry

Karty událostí se rozloží do 4 řádků, v každém je 6 karet. Celkově 24 historických událostí v letech 1865-1999. Vedle na hromádce jsou ID karty, karty mise a dobírací balík akčních karet. Každý hráč si na začátku nalosuje ID kartu a kartu mise, které mu stanoví podmínky jeho vítězství, a taky 3 akční karty. ID karta obsahuje 3 konkrétní události, které se musí hráči podařit „nastavit“ v dějinách. Na to slouží různé karty akcí a nástrojů - na cestování v čase, výbavy - kterými hráč mění události, nebo záplat, kterými se „záplatují“ časoprostorové paradoxy. Na ID kartě jsou dvě události, které hráč musí v dějinách změnit a jedna reálná, kterou se musí snažit zachovat. To je první způsob jak vyhrát hru. Zajímavé je to v tom, že soupeři právě tuto událost musí mít změněnou, takže začíná taktizování a boj...

Karta mise - je další z možností vítězství. Zde jsou uvedeny 3 artefakty z dějin (jsou to vlastně akční karty), které musí hráč během potulování se dějinami nasbírat. Artefakty se vykládají před hráče, takže je vidí i ostatní. A získat konkrétní artefakt může mít za úkol více hráčů - čili bude se krást...

Tah hráče

  1. hráč si potáhne 1 kartu na ruku z dobíracího balíčku akčních karet
  2. hráč zahraje jednu akční kartu (nástroj, časoprostorová trhlina, akce, artefakt, záplata, výbava), nebo jednu kartu odhodí. Pokud nechce nebo nemůže žádnou zahrát, musí také jednu kartu odhodit. Pokud místo hraní jednu kartu odhodí, může odhodit ještě jednu (tedy se lze zbavit 2 zbytečných karet) a potáhnout si za to jednu novou kartu. Tato možnost se nazývá zabíjení času a umožňuje vydatné pročišťování karet na ruce.

Hráči se snaží měnit události podle svých potřeb. Události jsou propletené, takže změna jedné ovlivňuje další a další události. Někdy zvládnete událost změnit hned, někdy musíte změnit nějakou jinou v minulosti, aby nastala právě ta, kterou potřebujete. Na každé kartě události jsou uvedeny další události, které třeba změnit (otočit kartu), když změníte danou událost. Změna většiny událostí způsobuje časoprostorové paradoxy, tedy jakési díry v historii, které se platí kartami záplat (akčními). Hru mohou hráči společně prohrát, pokud vytvoří 13 časoprostorových paradoxů.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Fresco
Fresco
Akt. cena: 254 Kč
Končí za: 1 den

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas