Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Autor: Ahedov | 27.4.2022 | 0
Lidstvo na planetě Zemi spotřebovalo všechny nerostné suroviny a je nyní na pokraji vyhynutí. Jedinou možností, jak se zachránit, je objevit planetu novou, takovou, která poskytne nejen dostatek nerostných surovin, ale zároveň i suroviny nové, na Zemi neznámé. Právě takovou planetou je i planeta Myceliandre, která dostala své pojmenování podle hub, které na ní rostou v hojných počtech. Planeta je to ovšem nehostinná, plná pohrom - sužována gejzíry kyseliny, tornády a zemětřeseními. Naštěstí se lidé dokáží přizpůsobit všem prostředím, a tak i zde vystavěli ochranné budovy a stejně jako na Zemi, i zde brzy začal tvrdý boj o každou surovinu, o peníze a celkovou moc nad planetou Myceliandre.
Hráči ve hře Living Planet představují korporace, které osidlují planetu Myceliandre, prozkoumávají její povrch, těží suroviny z postavených továren a obchodují na burze. Každé kolo je řízeno Vůdcem, který určuje pořadí a během svého tahu má i určité výhody. Základní částí kola je plánování, kde hráči vyloží jednu kartu planety, která zobrazuje kostku hráčské barvy a určité hodnoty. Barva a hodnota kostky pak určuje, které budovy produkují suroviny, ale také mnoho dalších akcí vychází z této hodnoty. Hráči plánují své tahy skrytě, za zástěnou mají skryté peníze i natěžené suroviny, neboť volbou karty planety dokáží manipulovat s cenou surovin na Burze, spouštět Pohromy na postupně se odkrývající mapě planety a ztěžovat tím hru ostatním hráčům. Hra se hraje na 12 kol, vítězem se stává hráč s nejvyšším počtem vítězných bodů - ty se získávají nejen za postavené budovy, které hráč kontroluje, ale i za natěžené suroviny a získané peníze.
Zajímavou možností je využití automatického generování scénářů (SAGS), kde hráči pomocí hodů 4 kostkami na přiložených 4 diagramech tvoří jiné startovní a ukončující podmínky hry. Možností je také sólo hra a několik přiložených kampaní s možností získání úspěchů.
Do středu hrací plochy se vyloží startovní mapový díl, který reprezentuje Přistávací zónu. Každý hráč obdrží 20 MC herní měny, zástěnu ve své barvě, žetony automatizace a jednotky Vědce či Motorizovaného Vědce. Náhodně se určí první hráč, který získá také desku Vůdce a 4 kostky v hráčských barvách. Poblíž všech hráčů se rovněž připraví Deska Burzy s kartami Burzy a zásoba zdrojů a budov. Na startovním dílu pak postupně všichni hráči umístí svůj Kosmodrom s žetonem Automatizace a jednotkou Vědce. Na Desce Burzy se nastaví počáteční hodnota všech zdrojů ve hře na hodnotu 5 MC. Poté již může hra začít.
Hra se hraje na 12 kol, přičemž na konci každého kola dojde k vyčerpání jednoho neobnovitelného zdroje planety (železo, Vibrium či Ropa), pokud dojde k vyčerpání 12. zdroje, pak dochází ke zničení planety a hra končí.
Herní kolo se dělí na 3 fáze.
Během těchto fází může hráč použít svůj žeton kontroly osudu a změnit hodnotu své kostky na jinou hodnotu. Po odehrání těchto tří fází se postup opakuje i pro ostatní kostky tak, aby v každém kole byl každý hráč jednou hráčem Aktivním. Poté dochází k vyčerpání jednoho zdroje planety a dosavadní Vůdce předá Desku Vůdce dalšímu hráči.
Po 12 kolech dojde ke zničení planety a hráči obodují svůj dosavadní postup hrou. Vítězné body se přidělují za postavené budovy továren, ochranné budovy a obchodní budovy, dále pak za všechny Vědce a Motorizované Vědce na planetě. Vítěznými body také ohodnotí stav svého konta megacreditů (MC).
Vítězem se stává hráč s nejvíce vítěznými body, v případě shody pak hráč s nejvíce penězi.
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Pilíře Země Albi
Akt. cena: 999 Kč
Končí za: 12 dnů