Podivná chování Zatrolenek v Chrome (a dalších, co používají stejné jádro)

Bohužel cca týden řešíme podivné situace, kdy na server chodí v rychlém sledu (v rozmezí setin vteřiny) duplicitní dotazy na stejnou stránku/odkaz. Příčinou je změna chování v Chrome (další prohlížeče to zdá se nedělají, v Chrome to máme potvrzené), kdy Chrome po kliknutí na odkaz posíla dotaz na server 2x v rychlém sledu za sebou (v řádu setin vteřiny).

Toto chování má velmi nepěkný důsledek. Některé akce na Zatrolenkách máme jako \"Přepnout\" a tedy první dotaz způsobí \"vypnout\" a druhý \"zapnout\" (nebo naopak). A díky tomu nešlo například přidávat a odstraňovat hry ze sbírek/wishlistů pomocí tlačítek v profilu hry (toto je první místo, kde je to \"opraveno\").

V mnoha případech toto chování Chrome má velký přínos pro jeho uživatele, ale zrovna v těchto případech a když s tím web nepočítá (a 18 let se choval jinak) tak to může přinést spoustu nepříjemných překvapení.

Celý web budeme procházet a hledat problematický místa. Pokud na nějaké takové narazíte, napište nám prosím přes Kontaktní formulář. Za nepříjemnosti se omlouváme, makáme na úpravách, aby bylo vše zase normálně funkční.

ALBI: Voidfall v prodeji!

Autor: Tomoko | 15.10.2024 | 4

Vydavatelství Albi spustilo prodej očekáváné novinky Voidfall od dvojice autorů Nigel Buckle a Dávid Turczi. Záhy po naskladnění však bylo zjištěno, že na pár kartách došlo k chybám v překladu, nicméně vydavatel již pracuje na nápravě a opravené karty nechá znovu vytisknout. O dostupnosti bude informovat. Opravené karty jsou již nyní k dispozici v elektronické podobě na stránkách vydavatele nebo zde v sekci Ke stažení.

Voidfall je komplexní strategická 4X eurohra s minimálním podílem náhody, která kombinuje strategické plánování, kontrolu oblastí a karetní mechaniky s důrazem na efektivní správu zdrojů a taktické rozhodování. Zasazená je svým tématem do vzdálené galaxie mocné říše Domineum, která po otevření meziprostorových trhlin do nitra Prázdnoty čelí nebezpečí v podobě prastaré kosmické bytosti zvané Zplozenec Prázdnoty, jenž se snaží celou galaxii pohltit. Hráči se převtělí do role vůdců posledních vzdorujících velkorodů, kteří se pokusí tuto galaktickou zhoubu vymýtit, aby zabránili pohlcení a celkovému úpadku do chaosu.

V průběhu tří cyklů se všichni snaží obnovit galaxii, získat zpět nakažené sektory a porazit Prázdnotu, přičemž hlavní mechanismy jsou zaměřeny na kontrolu oblastí, správu zdrojů a využívání sady karet priorit a rozhodnutí, jejichž efektivní využívání tvoří středobod celé hry. V jejich snažení se jim však snaží zabránit Zplozenec Prázdnoty se svými flotilami zmutovaných lodí a zhoubným vlivem postupně se šířícím po jejich hvězdných sektorech i hráčských deskách.

Každý cyklus má tři fáze: příprava, prioritizace, vyhodnocení a je vždy ovlivněn galaktickou událostí, jež ovlivňuje průběh celé partie a může zdržovat v rozvoji a postupu. Právě úspěšné a efektivní řešení těchto krizí je jedním z klíčových prvků pro minimalizování jejich dopadu.

Na začátku cyklu se hráči připravují tím, že aktualizují herní desky, nabídku technologií a událostí. Ve fázi priorit každý hráč vybírá jednu kartu priority z ruky, která určuje jeho akce v daném kole a umožňuje i využití speciálních efektů technologií a sektorů, které ovládá. Při zahrání každé priority si hráč vybere dvě ze tří akcí, které umožňují vyvíjet a vylepšovat technologie, postupovat na unikátních rodových civilizačních stupnicích, spravovat infrastrukturu, populaci a produkci svých sektorů, využívat vlastní strategie k získání vlivu, manipulovat a likvidovat vesmírnou zhoubu nebo dobývat nové državy až s pěti různými druhy flotil kosmických lodí.

Vesmírné bitvy lze svádět se zkaženými silami Zplozence Prázdnoty nebo s ostatními hráči, přičemž boje jsou zde plně deterministické a dají se předem propočítat. Zvítězí v nich ten, kdo zvolí účinnou strategii, pečlivou přípravu a podaří se mu přelstít soupeře. Důležitou roli zde také hraje systém technologií, které všichni získávají a rozvíjejí během partie. Tyto technologie hráčům poskytují nové schopnosti, jako jsou silnější lodě, efektivnější produkce zdrojů nebo lepší bojové možnosti.

Hlavním cílem hry je získat co nejvíce bodů vlivu, které se udělují za kontrolu sektorů, úspěšné boje a plnění úkolů na kartách agend. Hráč, který po třech cyklech nasbírá nejvíce vlivu, vyhrává.

Hra se dá hrát nejen kompetitivně, ale i kooperativně nebo sólo a je určena pro 1 až 4 hráče od 12 let s herní dobou okolo 50 minut na jednoho hráče.

Privátní: 2024-10-14-01.webp

Privátní: 2024-10-14-02.webp

Trolí hlídka

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Jen 50 minut na hráče? Bych čekal víc, jak to na mě působilo z různých dojmů. Ale zase jestli jen samotný setup zabere klidně i půl hodiny, co jsem slyšel a četl, tak to je pro mě bohužel passé, ač mě to láká mechanicky, tematicky i vizuálně. Ale jen pro sólo to mít doma asi smysl nemá, když bych to vytáhl jen jednou za čas.

_____________________________________________
· šéfredaktor aktualit, schvalování a správa videí
· mám deskoherní IG kanál www.instagram.com/solo_boardgaming

15.10.2024 19:21:46

Vybíráme z Bazaru

Duna: Imperium
Duna: Imperium
Akt. cena: 800 Kč
Končí za: 2 dny

Offcanvas